Jürgennoppe
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een crt scherm van 17inch van een paar jaar terug. Nu heb ik tijdens het spelen van games soms een probleem,nl. Als ik bvb inzoom en dan scroll,bvb in rollercoaster tycoon 3 krijg ik zo horizontale lijnen in mijn scherm,de lijnen zijn op zich onzichtbaar. Het is net of mijn scherm niet meekan,bij doom heb ik dit ook.Het is moeilijk uit te leggen,de lijnen gaan gewoon terug weg als ik stop met scrollen,ligt dit aan mijn refresh rate van mijn scherm of zo? Mijn systeem is compleet nieuw. Hopelijk begrijpt iemand de aard van mijn probleem en kan men me verder helpen..
Ik heb een crt scherm van 17inch van een paar jaar terug. Nu heb ik tijdens het spelen van games soms een probleem,nl. Als ik bvb inzoom en dan scroll,bvb in rollercoaster tycoon 3 krijg ik zo horizontale lijnen in mijn scherm,de lijnen zijn op zich onzichtbaar. Het is net of mijn scherm niet meekan,bij doom heb ik dit ook.Het is moeilijk uit te leggen,de lijnen gaan gewoon terug weg als ik stop met scrollen,ligt dit aan mijn refresh rate van mijn scherm of zo? Mijn systeem is compleet nieuw. Hopelijk begrijpt iemand de aard van mijn probleem en kan men me verder helpen..
