Archief - Vraag ivm Grafische Kaarten met SLI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

corvette

Legacy Member
eniac zei:
Waar de hardware veel goedkoper is.

:rofl:


neen maar wel perfect op elkaar is afgestemd, groundbreaking new innovations, kwaliteit, hyperstabiele os'kes..

i mean, gans windows is "nagedaan" van macintosh

de muis hebben zij zelfs uigevonden

Gamedude

Legacy Member
jer zei:
yup die MSI is een perfect normale krachtige 6800GT

2x 6800 GT = pooooooweeeerrrrrr pc :D ... misschien lukt het zelfs om beide 6800 GT's te overclocken waardoor je 2x 6800 Ultra hebt ...
zorg wel voor een deftige voeding .. ga niet lager dan 520W voor de zekerheid ..
ist volgende waar? :

2x Geforce 6800 GT's vormt een bottleneck voor de huidige "standaard" cpu's: (AMD 64 3000-3200-3500) Geforce 6600 GT gaat geen bottleneck vormen ma iemand beweert dus da 2x 6800 GT dat wel gaat doen, iemand die hier iets meer over weet?

eniac

Legacy Member
Be your guest? K dan, omdat je erom vraagt.

Waarom zijn Apple OS'jes hyperstabiel? Omdat Apple veel minder rekening moet houden met drivers aangezien er gewoon veel minder hardware beschikbaar is. Alles werkt in een zeer gecontroleerde omgeving, alles is voor elkaar gemaakt. Daarom is hardware ook zo duur. Voor standaard IBM-compatible PC's zijn er zo ongelooflijk veel verschillende configuraties mogelijk, dat het eigenlijk sterk is dat het zo stabiel kan blijven lopen. En ja hoor, XP is hier perfect stabiel op mijn boxje.
Ook is er veel meer third-party software beschikbaar voor windows.
Veelal is het dan ook dergelijke software, of third-party drivers, die ervoor zorgen dat je windows mank gaat lopen.

En over dat "nagedaan": dat is gewoon kinderachtig gedoe, het liefst uitgebazuind door een of andere fanboy. Een OS is wat zijn kernel is, het uiterlijk laagje doet er in principe weinig toe. Zeggen dat Windows nageaapt heeft van Apple is dan tamelijk stom, who cares? Zolang het werkt en goed werkt ben ik tevreden. Veel GUI's zijn windowbased, moet gewoon zijn dat dat het meest efficiënte is. Je gaat automerk X toch ook niet verwijten dat ze automerk Y kopiëren omdat zij een rond stuur gebruiken en Y dat het eerst gedaan heeft?
Trouwens, als je denkt dat Apple dat type GUI uitgevonden heeft dan sla je er nogal naast, want Apple is eens goed gaan zien bij wat Xerox deed. En als je denkt dat de computermuis door Apple is uitgevonden dan sla je er ook alweer naast. http://inventors.about.com/library/weekly/aa081898.htm

corvette

Legacy Member
eniac zei:
Be your guest? K dan, omdat je erom vraagt.

Waarom zijn Apple OS'jes hyperstabiel? Omdat Apple veel minder rekening moet houden met drivers aangezien er gewoon veel minder hardware beschikbaar is. Alles werkt in een zeer gecontroleerde omgeving, alles is voor elkaar gemaakt. Daarom is hardware ook zo duur. Voor standaard IBM-compatible PC's zijn er zo ongelooflijk veel verschillende configuraties mogelijk, dat het eigenlijk sterk is dat het zo stabiel kan blijven lopen. En ja hoor, XP is hier perfect stabiel op mijn boxje.
Ook is er veel meer third-party software beschikbaar voor windows.
Veelal is het dan ook dergelijke software, of third-party drivers, die ervoor zorgen dat je windows mank gaat lopen.

En over dat "nagedaan": dat is gewoon kinderachtig gedoe, het liefst uitgebazuind door een of andere fanboy. Een OS is wat zijn kernel is, het uiterlijk laagje doet er in principe weinig toe. Zeggen dat Windows nageaapt heeft van Apple is dan tamelijk stom, who cares? Zolang het werkt en goed werkt ben ik tevreden. Veel GUI's zijn windowbased, moet gewoon zijn dat dat het meest efficiënte is. Je gaat automerk X toch ook niet verwijten dat ze automerk Y kopiëren omdat zij een rond stuur gebruiken en Y dat het eerst gedaan heeft?
Trouwens, als je denkt dat Apple dat type GUI uitgevonden heeft dan sla je er nogal naast, want Apple is eens goed gaan zien bij wat Xerox deed. En als je denkt dat de computermuis door Apple is uitgevonden dan sla je er ook alweer naast. http://inventors.about.com/library/weekly/aa081898.htm

inderdaad, alles is op elkaar afgestemd..

ik blijf erbij Mac OS x is no doubt het meest geavanceerde besturingsprogramma ooit, ge moet op niets letten, schijfdefragmentatie, backups, spyware, virussen, optimalisatie, .. gaat allemaal vanzelf.

wat je zegt klopt, idd.

maar bij mijn weten was het toch Apple die de muis voor het eerst commercialiseerde hoor.

lotter.be

Legacy Member
corvette zei:
inderdaad, alles is op elkaar afgestemd..

ik blijf erbij Mac OS x is no doubt het meest geavanceerde besturingsprogramma ooit, ge moet op niets letten, schijfdefragmentatie, backups, spyware, virussen, optimalisatie, .. gaat allemaal vanzelf.

wat je zegt klopt, idd.

maar bij mijn weten was het toch Apple die de muis voor het eerst commercialiseerde hoor.

ga dan een apple kopen i... :unsure:
... LOL ! :D

Bommaah

Legacy Member
:offtopic:

zei die het niet gebruiken/kunnen gebruiken zullen het nooit snappen, maar:

linux!

unix: :niceone:
ms: Ceterum censeo Redmond delendum
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan