Archief - Vraag ivm Grafische Kaarten met SLI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Ik heb hier een Geforce 6800 GT PCI-E liggen voor 450€ gekocht met 2 games @ overclockers.co.uk ;) is niet meer in-stock thx to me though ^^

jer

Legacy Member
Ik hoop voor u dat het niet deze is -> OcUK GeForce 6800 GTo 256MB DDR3 Dual DVI (PCI-Express)
want das de zwakste 6800 GT kaart die je kan vinden :)

jer

Legacy Member
heeft maar 12 pipelines en 900MHz Memory Speed terwijl de normale 6800 GT's 16 pipelines hebben en 1000MHz Memory Speed

jer

Legacy Member
+ die kaart heeft geen TV-Out terwijl dat standaard is voor 6800GT's

DenTraX

Legacy Member
Op zoek naar dit bv?

MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16) €351.20

corvette

Legacy Member
DenTraX zei:
Op zoek naar dit bv?

MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16) €351.20

maar 350euro? een 6800gt op agp 8x kost al gauw 450euro..

wtf?

DenTraX

Legacy Member
corvette zei:
maar 350euro? een 6800gt op agp 8x kost al gauw 450euro..

wtf?

Is blijkbaar algemene trend dat PCI-E veel goedkoper is dan AGP.. zelfde met de 6600GT aan de hand.

corvette

Legacy Member
DenTraX zei:
Is blijkbaar algemene trend dat PCI-E veel goedkoper is dan AGP.. zelfde met de 6600GT aan de hand.

getver..

ik haat de pc wereld..

gonna buy a mac.

Gamedude

Legacy Member
DenTraX zei:
Op zoek naar dit bv?

MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16) €351.20
voor wat staat die T2D feitelijk? Ik dacht dat er bij een graka TD stond alst geen true GT was ofzowh.

DenTraX

Legacy Member
Gamedude zei:
voor wat staat die T2D feitelijk? Ik dacht dat er bij een graka TD stond alst geen true GT was ofzowh.

T = TV-Out
2D = 2x DVI , heeft geen D-SUB meer aan boord

Dan hebde bij sommige nog V ook, maar dat is Video-In ;)

jer

Legacy Member
idd MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16) €351.20
den deze ga ik normaal ook kopen, alleen weet descom niet wanneer hij leverbaar zal zijn :(

Sacristar

Legacy Member
lol ^^ 'k had die pipelines over het hoofd gezien :)

dat maakt wel wat meer verschil als die 100 mhz minder op het geheugen :)

lotter.be

Legacy Member
jer zei:
idd MSI NX6800GT-T2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-Express16) €351.20
den deze ga ik normaal ook kopen, alleen weet descom niet wanneer hij leverbaar zal zijn :(

is diene gt nu evenwaardig aan ene van pakweg leadteck?
.. dan koop ek er mij zo 2 :P

jer

Legacy Member
yup die MSI is een perfect normale krachtige 6800GT

2x 6800 GT = pooooooweeeerrrrrr pc :D ... misschien lukt het zelfs om beide 6800 GT's te overclocken waardoor je 2x 6800 Ultra hebt ...
zorg wel voor een deftige voeding .. ga niet lager dan 520W voor de zekerheid ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan