Fraggie
Legacy Member
om te beginnen heb ik een 400W voeding in mijn case zitten
(tybotec denk ik?) die nog maar een maand of 2 oud is
nu, ik heb mijn case open gesmeten om mijn gfx er uit te halen
& die even te wisselen met een andere gfx kaart (uit een andere pc).
er is niets mis met die 'nieuwe' kaart
ik dus ik steek die kaart in mijn pc, ik draai men case nog niet toe als test.. mijn koelers geven effen een kik & daarna niets meer..
khad al rap door dat er iets mis was met men voeding, dus steek ik ff een 300W voeding er aan
(juist connecten met het mobo, rest niet aangekoppelt)
en ik hoor/voel de koeler van die voeding werken
dus voor de zekerheid, doe ik het zelfde met mijn 400W voeding (alleen maar mobo aankoppelen) & die geeft terug een kik & valt weer uit
is er nu nog hoop voor die voeding? & waaraan kan dat dan liggen (want er is er zaten maar een paar min tussen het versteken van die kaart..)
(tybotec denk ik?) die nog maar een maand of 2 oud is
nu, ik heb mijn case open gesmeten om mijn gfx er uit te halen
& die even te wisselen met een andere gfx kaart (uit een andere pc).
er is niets mis met die 'nieuwe' kaart
ik dus ik steek die kaart in mijn pc, ik draai men case nog niet toe als test.. mijn koelers geven effen een kik & daarna niets meer..
khad al rap door dat er iets mis was met men voeding, dus steek ik ff een 300W voeding er aan
(juist connecten met het mobo, rest niet aangekoppelt)
en ik hoor/voel de koeler van die voeding werken
dus voor de zekerheid, doe ik het zelfde met mijn 400W voeding (alleen maar mobo aankoppelen) & die geeft terug een kik & valt weer uit
is er nu nog hoop voor die voeding? & waaraan kan dat dan liggen (want er is er zaten maar een paar min tussen het versteken van die kaart..)

(is mer om te zeveren ze
)