Archief - Voeding kapot?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraggie

Legacy Member
om te beginnen heb ik een 400W voeding in mijn case zitten
(tybotec denk ik?) die nog maar een maand of 2 oud is

nu, ik heb mijn case open gesmeten om mijn gfx er uit te halen
& die even te wisselen met een andere gfx kaart (uit een andere pc).
er is niets mis met die 'nieuwe' kaart

ik dus ik steek die kaart in mijn pc, ik draai men case nog niet toe als test.. mijn koelers geven effen een kik & daarna niets meer..

khad al rap door dat er iets mis was met men voeding, dus steek ik ff een 300W voeding er aan
(juist connecten met het mobo, rest niet aangekoppelt)
en ik hoor/voel de koeler van die voeding werken

dus voor de zekerheid, doe ik het zelfde met mijn 400W voeding (alleen maar mobo aankoppelen) & die geeft terug een kik & valt weer uit


is er nu nog hoop voor die voeding? & waaraan kan dat dan liggen (want er is er zaten maar een paar min tussen het versteken van die kaart..)

vinteg

Legacy Member
voeding is gewoon kapot, en onder ons gezegd, zijt blij da ze kapot is en koop u een deftige voeding want tybotech trekt evenals q-tec nergens op

ComputerVISTA

Legacy Member
vinteg zei:
voeding is gewoon kapot, en onder ons gezegd, zijt blij da ze kapot is en koop u een deftige voeding want tybotech trekt evenals q-tec nergens op

² en zijt blij dat ze enkel gestorven is en niet ontploft.

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Dude , 1 goeie raad , pruts nooit aan voedingen !
Kheb vorige week mijzelf geëlektrocuteerd terwijl ik aan een voeding aan het prutsen was. Smijt da weg en koopt u een nieuwe. Das et veiligst.

Grtz , Yores

ComputerVISTA

Legacy Member
weet ik niet. soms werken die voedingen 3 uur na elkaar en vallen ze pas dan uit (dat komt door onstabiele voltlijnen) En sommige willen hele dagen gewoon niet aanspringen.

Je kan besparen op een cpu door een lichter model te kopen en van je graka ook. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat je op een voeding niet mag besparen.

Een voeding kan heel je systeem prachtig trekken en kan het in 1 klap om zeep helpen

(zoals mijnthunderbird 1200 die door een cheap voeding zen mobo en cpu om zeep hielp) en das iets dat niemand wilt he.

$anka

Legacy Member
*Wicked_Yores* zei:
Dude , 1 goeie raad , pruts nooit aan voedingen !
Kheb vorige week mijzelf geëlektrocuteerd terwijl ik aan een voeding aan het prutsen was. Smijt da weg en koopt u een nieuwe. Das et veiligst.

Grtz , Yores

definitie van elektrocutie = elektriciteitsongeluk met de dood tot gevolg


hmm en gij kunt nog typen?? :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
$anka zei:
definitie van elektrocutie = elektriciteitsongeluk met de dood tot gevolg


hmm en gij kunt nog typen?? :rofl:

LOL

Van is aan de elektriek te hangen wordt ge man ;) (is mer om te zeveren ze :D)

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Snie grappig ze maat , nee kheb het ( dunno how ) kunnen loslaten men voeding. Direct gecheckt ofda'k alles nog kon, direct iets zeggen , dast best :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik daarstraks nog:

men oma roept me om een nieuwe lamp in haat lampadeireken te draaien. Dus ik doe da en terwijl houd ik het koperen frame van de lamp vast: geen goed idee dus :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan