Archief - Voeding kapot ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>P>Barney

Legacy Member
Ik had verleden week, veel problemen met de comp. Hij wilde niet meer uitschakelen en liep nu en dan compleet vast. De desktop bleef zichtbaar maar ik kon niets meer doen. Ik heb gisteren een complete herinstalatie gedaan van win Xp en een memtest uitgevoerd (iemand zei dat het daar aan zou kunnen liggen). Ik heb memtest 40 min laten lopen en hij vond geen fouten (dus daaraan zal het ook niet liggen, denk ik)

Nu vanmorgen, liep hij weer compleet vast (na herstart werkt ie weer).
Net voor hij vastloopt, hoor ik het geluid juist alsof je de computer uischakeld en de harde schijven stil vallen.

Kan dit aan m'n voeding liggen of is iets anders het probleem ???

Thnx

cG`

Legacy Member
Als u voeding kapot is dan krijgt u pc geen stroom meer als ge boot hé (dan doet u pc dus eigenlijk gewoon nix) voor de rest zulde ff moete wachten op mensen die er meer van kennen :)

Greetz

Exit

Legacy Member
ofwel voeding die wa te weinig levert en pc kan het nie trekken, ofwel HD prob die uitvalt en dus win vast loopt en ge dus klik hoort (hd)

Attila

Legacy Member
Zeg nen keer wa u voeding is (merk en W) en zeg nen keer wat er zoal aan die voeding hangt van randapparatuur.

kakakaka

Legacy Member
Exit zei:
ofwel voeding die wa te weinig levert en pc kan het nie trekken, ofwel HD prob die uitvalt en dus win vast loopt en ge dus klik hoort (hd)
Als ge die klik hoort , is uwHD dan kapot? want af en toe heb ik da en dan is
m'n pc tilt , kan zelfs niet met muis bewegen.
Opstartknop 5 sec inhouden is m'n enigste oplossing... :sad:

BraveHeart

Legacy Member
Een kapotte voeding kan een HD laten uitvallen.
Hoor je geklik en getik, dan is het uw schijf.
Doe eens

Start -> uitvoeren

CMD

chkdsk /f

'Y' of 'J'

sluit venster, sluit windows af en herstart PC.

Je zult direct zien of het uw schijf is ja of nee.

>P>Barney

Legacy Member
BraveHeart zei:
Een kapotte voeding kan een HD laten uitvallen.
Hoor je geklik en getik, dan is het uw schijf.
Doe eens

Start -> uitvoeren

CMD

chkdsk /f

'Y' of 'J'

sluit venster, sluit windows af en herstart PC.

Je zult direct zien of het uw schijf is ja of nee.

Heb ik gedaan en geen problemen ! Das dus OK :applause:

>P>Barney

Legacy Member
Attila zei:
Zeg nen keer wa u voeding is (merk en W) en zeg nen keer wat er zoal aan die voeding hangt van randapparatuur.

het is een 350 W voeding, die bij een tybotech case zat.
Er hangt een radeon 9800 pro (met artic silencer), 2 harde schijven en 2 cdrom players
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan