>P>Barney
Legacy Member
Ik had verleden week, veel problemen met de comp. Hij wilde niet meer uitschakelen en liep nu en dan compleet vast. De desktop bleef zichtbaar maar ik kon niets meer doen. Ik heb gisteren een complete herinstalatie gedaan van win Xp en een memtest uitgevoerd (iemand zei dat het daar aan zou kunnen liggen). Ik heb memtest 40 min laten lopen en hij vond geen fouten (dus daaraan zal het ook niet liggen, denk ik)
Nu vanmorgen, liep hij weer compleet vast (na herstart werkt ie weer).
Net voor hij vastloopt, hoor ik het geluid juist alsof je de computer uischakeld en de harde schijven stil vallen.
Kan dit aan m'n voeding liggen of is iets anders het probleem ???
Thnx
Nu vanmorgen, liep hij weer compleet vast (na herstart werkt ie weer).
Net voor hij vastloopt, hoor ik het geluid juist alsof je de computer uischakeld en de harde schijven stil vallen.
Kan dit aan m'n voeding liggen of is iets anders het probleem ???
Thnx
ad: