Archief - videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jarne_

Legacy Member
Ik heb een vraag;
Zou ik PES2011 kunnen spelen met de videokaart Intel 4 Series Chipset Express Family?

alvast bedankt,
Jarne

jarne_

Legacy Member
Hoeveel kost eigenlijk zo'n goede videokaart voor dat spel, want daar heb ik eigenlijk geen idee van :) ?

Alvast bedankt,
Jarne

pieterjanvh

Legacy Member
[Az3r];14968339 zei:

Die site heeft het bijna nooit bij het rechte eind.
Ze onderschatten PC's nogal vaak :D
Ik ging Crysis 2 niet kunnen runnen op mijn laptop, blijkt dak het kan runnen full HD en op medium settings.
Juist hetzelfde me Black Ops (maar dan op low).

@ Jarne: een videokaart die fatsoenlijk PES2011 afkan kost zeker geen 100euro.
De vraag is natuurlijk, aangezien die videokaart zo verouderd is, of de rest van je PC het ook nog aankan ;)

mutant mass

Legacy Member
pieterjanvh zei:
Die site heeft het bijna nooit bij het rechte eind.
Ze onderschatten PC's nogal vaak :D
Ik ging Crysis 2 niet kunnen runnen op mijn laptop, blijkt dak het kan runnen full HD en op medium settings.
Juist hetzelfde me Black Ops (maar dan op low).

@ Jarne: een videokaart die fatsoenlijk PES2011 afkan kost zeker geen 100euro.
De vraag is natuurlijk, aangezien die videokaart zo verouderd is, of de rest van je PC het ook nog aankan ;)

reinste onzin wat je daar uitkraamt.
black ops vergt minder dan crysis

pieterjanvh

Legacy Member
mutant mass zei:
reinste onzin wat je daar uitkraamt.
black ops vergt minder dan crysis

Ja, natuurlijk zou ik dat hier posten als ik het zelf niet ondervonden had...:doh:
FPS Crysis 2 Full HD Medium settings: 27
FPS Black Ops Full HD Low settings: 28

Moest ik nu nie in de examens gezeten hebben had ik nog de tijd genomen om er een screenshotje van te maken :)

En anyways, het gaat hier niet om wat zwaarder is dan wat. Het is hier bedoeld om Jarne te helpen ;)

cool_boy_ke

Legacy Member
jarne_ zei:
Hoeveel kost eigenlijk zo'n goede videokaart voor dat spel, want daar heb ik eigenlijk geen idee van :) ?

Alvast bedankt,
Jarne
Wat voor PC heb je nu?

cool_boy_ke

Legacy Member
Hij heeft mss z'n drivers niet geupdate ofzo? 'k weet dat dat bij nieuwe spellekes soms wel iets kan uitmaken.

pieterjanvh

Legacy Member
Nee, maar ik spreek wel over toen dat Black Ops nog niet lang uit was (dus ook nog niet gepatched was).
Daarna nimeer geprobeerd ;) Straks nog eens zien :)

Nu terug Jarne helpen?

jarne_

Legacy Member
Is PES2011 op low quality eigenlijk nog te doen qua beeld enzo...?
Alvast bedankt ;)
Jarne

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik denk niet dat Intel Integrated Graphics zelfs dat gaan trekken.

jarne_

Legacy Member
Wat is dat eigenlijk met die videokaart upgraden, want dat begrijp ik niet zo goed? :)
En is dat gratis?

Alvast bedankt,
Jarne

razick_killer

Legacy Member
jarne_ zei:
Wat is dat eigenlijk met die videokaart upgraden, want dat begrijp ik niet zo goed? :)
En is dat gratis?

Alvast bedankt,
Jarne

upgraden is niet gratis lol....
upgraden kan alleen maar door naar een winkel te gaan(of shop)
een andere videokaart te kopen(ziet er zo uit)http://www.zoekertjes.net/image/lightbox/?file=msi-n470gtx-m2d12-1280mb-nvidia-geforce-hdmi-videokaart.jpg
en dat in een beschikbare poort te duwen in je moederbord....
maar zo te zien ben je gewoon beter af door een nieuwe pc te kopen want ik vrees dat de rest ook niet echt soeps zal zijn.

FragDAnvers

Legacy Member
Aangezien het hier blijkbaar over een laptop gaat zal het zo goed als niet doenbaar zijn om de GraKa te vervangen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan