Hungry®
Legacy Member
ik zoek maar een oplossing natuurlijk. Ik stel me eigenlijk dan nog wel de vraag hoe het komt dat de XT slechts de helft kost van de andere. Van dat totaalpakket in 1 doos was me niet duidelijk.
Als je alles hebt nagekeken en dat lijkt me alleszins zo te zijn zou ik in jouw plaats alles retourneren. Die snelheid ligt beneden al wat je ervan mag verwachten.
Als je alles hebt nagekeken en dat lijkt me alleszins zo te zijn zou ik in jouw plaats alles retourneren. Die snelheid ligt beneden al wat je ervan mag verwachten.
