Archief - upgraden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
huidige is oke , en ik kan toch nie constant zoeken achter da gerief tweedehands e


tis da, en dan moet je ook niet met die garantie sukkelen enzo
en tgeeft toch een beter gevoel dat het nieuw is hé


kijk, wat ik wel nog effe wil zeggen, is dat het wel degelijk problemen kan geven dat je een packard bell hebt
is die case een µATX case?(kleine case?) Dan kan dat mobo daar wss niet in
ma soit, der is een goedkope en goede oplossing omdat je toch een nieuwe voeding nodig hebt:
koop zo een Aopen case:
Aopen QF50A Black P4/AMD ATX Midi Tower 300W Air-guide 1.1 € 48.47
of
Aopen QF50C Silver P4/AMD ATX Midi Tower 300W Air-guide 1.1 € 49.6

het kost je € 50 maar je hebt ineens een nieuwe grotere case waarin je je mobo wel kwijt kunt en waar direct een 300W voeding zit
Ok, 300W is niet zo echt veel maar het zal je systeem zeker en vast kunnen trekken
Ook zijn die Aopen voedingen waar voor hun geld en zijn ze 10x stabieler en beter dan die no-name brol voedingen
Het kost je natuurlijk wel € 50 meer...

bloodoo

Legacy Member
kzal eens meten met lat !

bodem naar top ong 35 cm
links naar rechts ong 38 cm

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
kzal eens meten met lat !

bodem naar top ong 35 cm
links naar rechts ong 38 cm


kk, das µATX (µ=micro)

dus ik zou echt opteren om direct zo een Aopen case met 300W voeding te kopen vo € 50 ze
anders moet je een µATX mobo kopen maar dan zit je met het feit dat je dan weer er nog eens een voeding moet bijkopen, wat dus even duur uitkomt

bloodoo

Legacy Member
dus wat ik moet kopen is

A7N8X-X ATXnForce2 Lan € 58.61
AMD Sempron 2600+ Boxed ScktA € 84.65
2X Corsair DDR 256MB PC 3200 € 49.64
en 3d kaart 5900xt 120 euro (gekocht)
Aopen case 300 W 50 euro

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
dus wat ik moet kopen is

A7N8X-X ATXnForce2 Lan € 58.61
AMD Sempron 2600+ Boxed ScktA € 84.65
2X Corsair DDR 256MB PC 3200 € 49.64
en 3d kaart 5900xt 120 euro (gekocht)
Aopen case 300 W 50 euro


da moogde gij kopen ;)
ge weet wel dat die latjes ram dus 2 keer 50 euro is eh
vo die case kijkte ies op de site van aopen eh, kunde zien welke de mooiste is

bloodoo

Legacy Member
ja voor latjes hebk ze dubbel getelt = 2X
gaat forcom die case wel hebben ? die andere aopens

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
ja voor latjes hebk ze dubbel getelt = 2X
gaat forcom die case wel hebben ? die andere aopens


mja, ik zeg gewoon, kies tssn die 2 cases van € 50 de mooiste volgens u aja :)

bloodoo

Legacy Member
nu blijkt dat op die harde schijf van packard bell een soort tatoo zit , is het nogsteeds mogelijk om mijn upgrade uit te voeren
of maakt die tattoo dat ommogelijk

bloodoo

Legacy Member
manneke alst om te zeveren is doe dat dan in het topic hieronder of hierboven E
kan tegen grapje maar dit is belangrijk , het kan me behouden van een grote miskoop !!(door de tattoo)

bloodoo

Legacy Member
watk morgen ga kopen:

graka : hebk al

Aopen case 300 W
A7N8X-X ATXnForce2 Lan
AMD Sempron 2600+ boxed ScktA
2x Corsair DDR 256MB PC 3200
hare schijf: maxtor 40 GB
windowns xp

hier ga ik dan op spelen!!!!

Blackend

Legacy Member
bloodoo zei:
moet ik dat
latje 512 pc133 sdram vo € 45 nog kopen ??? barbaar ?

Nee, wat dat is dan niet meer compatibel he :)

In plek daarvan koopt ge, zoals hierboven dus al staat, 2x256Mb ram :)

bloodoo

Legacy Member
oke heb alles gekocht en binnen 2 weken heb ik het :D
maar die kaart hebk nu thuis al liggen
kan ik die kaart nu op men huidige pc gebruiken ?
past dat op men moederbord ?

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
oke heb alles gekocht en binnen 2 weken heb ik het :D
maar die kaart hebk nu thuis al liggen
kan ik die kaart nu op men huidige pc gebruiken ?
past dat op men moederbord ?


kzou et niet doen eigenlijk, want dat mobo kan te veel volt geven alst nog een oud agp1 slot is (3.3v), gewoon nog 2 weekjes wachten, dan ben je zeker

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
ik heb mijne packard bell 2 jaar geleden ook proberen uitbreiden.
Ander graka, nieuwe writer en ram erbij éh... Dan win xp erop gezet en em was volledig na de botte. Hopelijk voor u ebde ni hetzelfde voor dan wa ik ermee voorgehad heb want da was echt wel sukkele ze...
Kwe ni hoe da kwam ma diene packard bell wou gwn ni echt heel veel meer doen, blokkeerde constant, crash hier en daar... Kortom, werkte nog amper...
Hopelijk voor u beter :niceone:

bloodoo

Legacy Member
zal niet gebeuren want in het begin wou ik die uitbreiden , maar het is een volledig nieuw systeem geworden
en mijn moeder neemt men pac over
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan