Archief - upgraden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
bloodoo zei:
moet ik dat
latje 512 pc133 sdram vo € 45 nog kopen ??? barbaar ?
neen want daar zijde in uwe nieuwe pc niks meer. en wa babaar zegt van die graka moet ge ook ni naar luisteren. ge moet naar ne winkel zoeken(hofline.com bvb) waar ge een 6600GT gaat vinden voor dezelfde prijs of een paar euro meer dan de 9800pro/5900XT en die zal dan ook beter presteren. ook denk ik dat je voeding te zwak gaat zijn, doe je kast eens open en kijk eens welk merk en hoeveel watt je voeding is

babaar

Legacy Member
vinteg zei:
neen want daar zijde in uwe nieuwe pc niks meer. en wa babaar zegt van die graka moet ge ook ni naar luisteren. ge moet naar ne winkel zoeken(hofline.com bvb) waar ge een 6600GT gaat vinden voor dezelfde prijs of een paar euro meer dan de 9800pro/5900XT en die zal dan ook beter presteren. ook denk ik dat je voeding te zwak gaat zijn, doe je kast eens open en kijk eens welk merk en hoeveel watt je voeding is


idd, dat latje moet je niet meer kopen

maar vinteg, hij heeft net ene fx5900xt 2de hands tegen 120 kunnen kopen, wat een goede koop is naar mijn mening, dusja, presteert idd minder dan die gt en r9800pro maar kost hem ook veel minder hé
maar je moet idd nog eens naar je voeding kijken en vertellen hoeveel watt die is?

bloodoo

Legacy Member
ahja die winkel
is hier nog niet zo lang is 2 km ver vanbij mij :p
en die hebben al die onderdelen , en kloppen die prijzen ongeveer ?
kaartje ?
en dan dat gerief uit forcecom , en dat werkt allemaal bij elkaar ?

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
ahja die winkel
is hier nog niet zo lang is 2 km ver vanbij mij :p
en die hebben al die onderdelen , en kloppen die prijzen ongeveer ?
en dus ik koop nu dat latje en kaart ?
en dan dat gerief uit forcecom , en dat werkt allemaal bij elkaar ?

neen, dat latje ram niet kopen
die graka is goed

dat gerief uit forcom werkt met elkaar samen en mijn opgegeven prijzen komen ongeveer overeen
dus +- 240 euro vo alles hé

bloodoo

Legacy Member
ja , en waar zit die voeding ergens in de pc kheb de zijkant er al afgenomen en nu ?,

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
ja , en waar zit die voeding ergens in de pc kheb de zijkant er al afgenomen en nu ?,


links boven
daar zou iets over een max aantal wattages staan...

vinteg

Legacy Member
srry had ni gezien da hij er 2dehands een had kunnen kopen, my bad :D

bloodoo

Legacy Member
Asus A7N8X-X ATXnForce2 Lan € 58.61
AMD Sempron 2600+ Boxed ScktA € 84.65
2X Corsair DDR 256MB PC 3200 € 49.64


deze moetk dan gaan halen in forcecom (prijzen zijn ervan, kloppen de producten)

kga om zaklamp ben niet goed in ondersteboven lezen :)

bloodoo

Legacy Member
ac input?
max output power?
dc output?
fuse rating?
welke heb je nodig ?
edit zak max output power zijn 145 watt kan da ?

babaar

Legacy Member
bloodoo zei:
ac input?
max output power?
dc output?
fuse rating?
welke heb je nodig ?
edit zak max output power zijn 145 watt kan da ?


kijk, bv bij mijn vorige voeding was dat 340watt

voeding

mja, als dat idd een 145 watt voeding is denk ik dat ge een andere moet kopenn want anders gaade uw nieuw systeem niet kunnen trekken ze

ge kunt altijd ies proberen, maar ik vrees er toch erg voor :s

bloodoo

Legacy Member
lap nog eens 50 bij :(
khoop dat papa (heeft veel brol en van die dingen liggen) nog iets heeft dat kan dienen

btw kan het kwaad dat men pc van packard bell is ?

matthias

Legacy Member
nee warom zou da kwaad kunne
lol :D

*edit*
nu zie ik hier op die site da der hier ook een staa van 500 watt voor 27 euro
meschien kunde die kopen

Psychodweep

Legacy Member
matthias zei:
nee warom zou da kwaad kunne
lol :D

*edit*
nu zie ik hier op die site da der hier ook een staa van 500 watt voor 27 euro
meschien kunde die kopen

Wees daar maar niet zo zeker van.
Packard bell kasten zijn nogal krappe kasten, daarmee bedoel ik dat ze klein zijn en vaak micro atx bordjes gebruiken. Dus ben ik nie zo zeker of die nieuwe moederborden erin zullen passen.

Die 500 watt voedingen van 27 euro zijn brolvoedingen hoor.
Koop je gewoon een degelijke kast die al een goeie voeding heeft.

@bloodoo: als ik u was zou ik uw pc nie upgraden maar direct ne nieuwe kopen. Het is imho niet waard om zo'n systeem up te graden aangezien je pc toch bijna niets meer waard is. Kan je em evengoe gebruiken als tweede systeem.

bloodoo

Legacy Member
zal wel iets vinden , dusnoods koopk andere kast
heel ander systeem kopen , no thanks ,hebk helemaal de middelen niet voor
hetgene dat door barbaar voorgestelt is gaat het worden

HalaMadrid

Legacy Member
Ik heb 350 euro uitgegeven voor het volgende:

- Asrock K8-Upgrade 760gx
- AMD Sempron +3100
(beiden gekocht bij www.computerparts.be)

- Hitashi 80 gig > €50 (in tweedehands op forum)
- Geforce ti4200 > €35 (in tweedehands op forum)
- 512mb PC-3200 geheugen van Twinmos > €70 (in tweedehands op forum)

en 'k heb scherm, kast, toetsenbord, muis en al nog van mijn vorigen

bloodoo

Legacy Member
huidige is oke , en ik kan toch nie constant zoeken achter da gerief tweedehands e

babaar

Legacy Member
HalaMadrid zei:
Ik heb 350 euro uitgegeven voor het volgende:

- Asrock K8-Upgrade 760gx
- AMD Sempron +3100
(beiden gekocht bij www.computerparts.be)

- Hitashi 80 gig > €50 (in tweedehands op forum)
- Geforce ti4200 > €35 (in tweedehands op forum)
- 512mb PC-3200 geheugen van Twinmos > €70 (in tweedehands op forum)

en 'k heb scherm, kast, toetsenbord, muis en al nog van mijn vorigen

ja, maar hij zal wel met die fx5900xt veel beter kunnen gamen dan jij
ma soit, je toont aan dat het kan eh
khad ook nog getwijfeld om het voor te stellen zo'n ti 4200tje, mja, het nu voorgestelde systeem is eigenlijk beter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan