Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




guRuh zei:draait u rad en u fan toch om?
ne fan gaat meer kracht geven als hem blaast, tov dat em zuigt e...
btw mijn temps: kamertemp 20 ° (mijn testtemperatuur zodat ik een beetje kan vgl e)
cpu temp: 33°C -- 36 stressed
case temp: 35°C
dit is met mijnen "dikke" fan UIT (waardoor pc heel stil is - Q-Fan gecontroleerd")
met dikke fan aan:
31° idle - 34 stressed
morgen eens lapping job doen
maar waar vinde zo'n schuurpapier met ZO EEN fijne korrel? 400-800 is toch niet echt iets dat ze overal verkopen ze denk ik
guRuh zei:twee reservoirs hebben echt geen nut...
da lijkt me dan een goede opstelling ja![]()
.
.Jedi M.S. zei:kheb da ier nu in mekaar gestoken, maar da water is nogal troebel (witachtig).
zou da kunnen dat die teflontape wat kleur afgeeft ?

nope nog totaal niks.guRuh zei:edde daar iets van additieve bijgedaan? normaal gaat da wel weg ze![]()
het enigste dat mij stoort is het feit dat ik niet weet als dit kwaad kan of niet, en dat ik denk dat dit met tijd altijd maar meer onderdelen doet verstoppen...guRuh zei:stoort u dat dan zo hard dat da water ewa troebel is![]()
