xpr·k
Legacy Member
Voor 19" , ga je een combinatie van een goed panel + DVI aansluiting hebben om minimaal last te hebben van ghosting .
Ik heb me ooit laten vertellen dat deze schermpjes echt top waren . Maar ik ken niks van TFT en na wat marktonderzoek heb ik TFT voor mezelf als inferieur en overpriced afgeschreven, zeker om te gamen .
Nu met het opzoeken van het iiyama type zag ik een nieuwer modeltype staan : http://www.iiyama.nl/default.asp?SID=&NAV=236&PROD=3906 .
Relatief goedkoop schermpje voor 19" DVI , 375 op pricewatch.nl en 399@forcom . Ge kunt misschien da eens checken .
Ik heb me ooit laten vertellen dat deze schermpjes echt top waren . Maar ik ken niks van TFT en na wat marktonderzoek heb ik TFT voor mezelf als inferieur en overpriced afgeschreven, zeker om te gamen .
Nu met het opzoeken van het iiyama type zag ik een nieuwer modeltype staan : http://www.iiyama.nl/default.asp?SID=&NAV=236&PROD=3906 .
Relatief goedkoop schermpje voor 19" DVI , 375 op pricewatch.nl en 399@forcom . Ge kunt misschien da eens checken .