Archief - tft met 25ms ervaring

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gravendelver

Legacy Member
Ik ben van plan een 19" tft te kopen. Meeste goede 19" tft's met goede contrastratio en goede kleurweergave hebben een respons van 25ms
Zijn er mensen die ervaringen hebben met bepaalde schermen die een respsons hebben van 25ms? Gelieve type scherm erbij te zetten, en hoe erg de ghosting was.
Zelf heb ik al op een 19" proview tft gekeken met 25ms en ik vond de ghosting tog juist iets te erg om deftig op te gamen (was in battlefield vietnam)

JackF

Legacy Member
Heb goede ervaringen met de Neovo F-419 met DVI (mooi design, degelijke afwerking en geen ghosting)

Squall-sX-

Legacy Member
Ik heb hier een Neovo X-19AV (aangesloten via DVI) voor mijn neus staan, en ik heb hier niks last van ghosting (kheb al Doom³ en KoToR derop gedraaid). Hij speelt ook zonder fouten films af. Het enige nadeel dat ik heb is de brightness instelling. Bij films moet die net iets meer zijn, in games is die net goed, en op't bureaublad zou em iets minder mogen. Het is moeilijk om deze op een aanvaardbare positie te krijgen voor ze alledrie.

metaphore

Legacy Member
ghosting is ook echt zo overdreven....
schermen met 8ms ... :ironic:

als ge een scherm hebt met minder dan 20 ms
of 25ms gaat zelf mss ook nog
dan gade echt geen last hebbe van ghosting

vooral een trukje om tft schermen te blijven uitbrengen... :wtf:
pure "consumptie maatschappij" want de verbetering tussen 20ms en kleiner
ziet ge gewoonweg niet :-/
en toch al zeker niet meer tussen 15 en kleiner!

gravendelver

Legacy Member
JackF zei:
Heb goede ervaringen met de Neovo F-419 met DVI (mooi design, degelijke afwerking en geen ghosting)

Da scherm was me op uw website ook al opgevallen maar de respons hield me tegen. Maar zijt ge zeker van geen ghosting, of gewoon snel tevreden :)
En de weergave van de kleuren enzo, zit dat goed?

Morpheus

Legacy Member
hier samsung 172v 17 inch 25ms

Ik speel massa's veel (cs:s) geen enkele hosting...

heel goe scherm

gravendelver

Legacy Member
lotter.be zei:
Meen je dat nu? :unsure:
Vind ek ook nogal ongeloofwaardig, zou allesinds zelf geen benq kopen omdat ze niet echt een goede contrastratio en kleurweergave hebben, is meer iets voor gamers

jodeman

Legacy Member
hmm, ik heb 15ms en heb ook nog soms ghosting. Die 20ms, blijf daar maar beter onder. Wanneer je vooruit loopt en je wil achteruit kijken en je geeft een draai aan je muis, een tft scherm met 20 ms kan elk beeld niet tekenen volgens mij. Er zijn nu schermen uit met 10 ms, pak eentje van die kwaliteit, je zal het niet beklagen.

vinteg

Legacy Member
jodeman zei:
hmm, ik heb 15ms en heb ook nog soms ghosting. Die 20ms, blijf daar maar beter onder. Wanneer je vooruit loopt en je wil achteruit kijken en je geeft een draai aan je muis, een tft scherm met 20 ms kan elk beeld niet tekenen volgens mij. Er zijn nu schermen uit met 10 ms, pak eentje van die kwaliteit, je zal het niet beklagen.
15ms schermen bestaan niet, uw tijd die gij zegt is enkel de rise time daar moet de fall time nog bijgerekend worden en dan kan dat goed meer als 20ms worden

jodeman

Legacy Member
vinteg zei:
15ms schermen bestaan niet, uw tijd die gij zegt is enkel de rise time daar moet de fall time nog bijgerekend worden en dan kan dat goed meer als 20ms worden

mja whatever, tis 20ms heb het opgezocht, heb nog altijd ghosting

breez

Legacy Member
ik heb een hp pavilion f1723 met 25ms en kan daar zeer goed op gamen

***ARF***

Legacy Member
heb de benq fp937s al in werking gezien en op het eerste gezicht zat da allemaal dik in orde
heb er ni echt achter gezete(kstond mee te kijken, kerel was quake ofzo aant spelen)
en alles was der precies toch wel dik in orde mee

Heidern

Legacy Member
lotter.be zei:
Meen je dat nu? :unsure:


yep, en alleen in games, alsik dvd afspeel, niks van ghosting


zelfs als ik door deze pagina scroll of met m'n muis beweeg, merk ik het
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan