GhO$tF@cE
Legacy Member
Yow ik heb nen Asetek Waterchill gekocht en geinstalleerd maar temps worden bij normale kamertemp 20 °c redelijk hoog.
CPU: als HL2 aant spele ben 38°c
gewoon internetten en msn'n 30- 35°c
Ik heb volgende richting alles aangesloten
Pomp->Radiator->CPUBlok->Reservoir->Pomp
Systeem:
NF7-s
Amd Athlon XP 2800+ Mobile (standaard)
Corsair 1024DDr PC 3200 (type weet ikke ni just moe is opzoeken)
Advies: Laat maar komen Grietje
Thx
CPU: als HL2 aant spele ben 38°c
gewoon internetten en msn'n 30- 35°c
Ik heb volgende richting alles aangesloten
Pomp->Radiator->CPUBlok->Reservoir->Pomp
Systeem:
NF7-s
Amd Athlon XP 2800+ Mobile (standaard)
Corsair 1024DDr PC 3200 (type weet ikke ni just moe is opzoeken)
Advies: Laat maar komen Grietje
Thx


