100fr
Legacy Member
Kheb nen 3.0 ht p4 op een msi neo 875p met pc3500 corasai dual channel op
en draai nu aan 3.51 .
Ik draai zo al een tijdje en ik weet dat hij meer kan maar mijn temp wordt soms 59°, wat me iets teveel lijkt
dus ik wil mij een wc maken.
Ik heb een radiator, zoiet in de genre van nsx of mtx radiator.
Nu zou ik graag weten welke cpu blok ik moet kopen en welke gpu blok ook.
Moet ik mijn norhtbridge ook koelen ?
En vooral waar kan ik die koeblokken kopen ?
dat zijn zo de vraagjes die ik mij stel
alvast bedankt
en draai nu aan 3.51 .
Ik draai zo al een tijdje en ik weet dat hij meer kan maar mijn temp wordt soms 59°, wat me iets teveel lijkt
dus ik wil mij een wc maken.
Ik heb een radiator, zoiet in de genre van nsx of mtx radiator.
Nu zou ik graag weten welke cpu blok ik moet kopen en welke gpu blok ook.
Moet ik mijn norhtbridge ook koelen ?
En vooral waar kan ik die koeblokken kopen ?
dat zijn zo de vraagjes die ik mij stel
alvast bedankt
)
