Archief - Telenetservice teleurstellend

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
zijt ma zeker!

ik ben er niet over te spreken. Ik heb telenet gehad (5jaar gelede geinstalleerd), nu verhuist en opnieuw geinstalleerd met die twee maanden gratis abo.

installdate 5 aug 04, en ze tellen mijn volgende maand al de negende aug...ik heb dus 1 maand gratis gehad, klantenlokkers!!!!

en hunne helpdesk, omfg. als ik 20min muziek wil horen koopk wel ne cd, en mijn telemeter probleem is na 2maand nog ni opgelost!!


GRRRRRRRRRRRRRRrr :evil::evil::evil:

troid

Legacy Member
Woverke zei:
voor scholen zijn ze precies vriendelijker :p eergisteren was er een van de twee modems van't school uitgevallen door de voeding van die modem en de volgende dag stonden ze der al mee een nieuw voeding...

:offtopic:
En gij geloofde da :crazy: Den buysse wou gewoon da wij nie op internet zate (weet ge nie da da s'ochtends wel ging (3-4e lesuur)).

F@RGO

Legacy Member
morgen komen ze repareren indien stuk
ik post dan mijn relaas

@ radiance:
modem probleem is volgens mij een hardware probleem, wat mijn thread betreft.
en om het over de helpdesk te hebben , als moderator van telenet kan je niet
als objectief aanzien worden. Sorry.
Zoals u las wou die persoon mij NIET helpen, ik volg de procedure meneer, ik kan niks doen voor u.

tja.

donkey_thong

Legacy Member
hmz, ik heb tot nu toe thans goede herinneringen met de helpdesk, maar ik heb nog nooit een technicus laten langskomen. Die problemen kan je ook met adsl hebben, (zoals ik). ff mijn mening uiten ;), die zullen ze op het telenet forum toch niet echt minder graag zien :p.
twas dus de tijd dat adsl overging van 1.1mbit naar 3.3mbit, maar zoals velen viel mijn internet regelmatig uit door die 3.3mbit (probleem: pc te ver van centrale). Dus lieten wij een technicus langskomen. Dus die komt langs, aan het uiterlijk zag je al veel:
- redelijk goed gezet (dik dus ;))
- baard
- voelde zich enorm groot (wss door de stagair die hij mee had).
dus die komt naar men kamer om te kijken wat er mis was en waarom die 3.3 niet werkte. Zijn conclusie: Uw computer is van packad bell, die ondersteunen da ni.
dus als gevolg en als slot: ik heb die man vierkantig uitgelachen en zit nu bij telenet :)

vinteg

Legacy Member
nog iemand gemerkt da atm de telenet speed zeer traag is :wtf:
508 download op speedtest waar het normaal 800 is

Preske

Legacy Member
Radiance zei:
We gaan er hier geen hele discussie van maken he jongens, Telenet is een groot bedrijf, en ik heb persoonlijk eigenlijk alleen nog maar redelelijk tot heel goeie ervaringen met de helpdesk. Ben je niet tevreden met het antwoord van één van die operatoren, vraag of je zijn supervisor kan spreken of hoe het ook moge heten kan spreken, en dan zal die wel het nodige doen als je in je recht bent zeker.

Hoe dan ook, voor zulke dingen kan je beter terecht op de breedband forums denk ik. n Hier is alvast niemand werknemer van Telenet & zodoende kan niemand hier iets aan uw probleem verhelpen.

heel just
Ik heb ook alleen maar goeie ervaringen gehad. Enigste punt waar ik kan op "klagen" was toen m'n voeding van de modem voor de 2de keer kapot was op korte tijd. (blauwe motorola's) Het was echter een gekend probleem en met de derde hadden ze mij gegarandeerd dat het niet meer zou voorvallen. Ze zouden op een dinsdag langskomen, maar toen hij er woensdag nog altijd niet geweest was, heb ik even gebeld. Ze waren ze het vergeten of de order verloren maar vrijdag lag m'n nieuwe voeding er. Ik heb altijd beleefde jongens/mannen aan de lijn gehad.

Nu, diene davy zal der nog niet lang gewerkt hebben, want als uw voedingskabel eruitspring, of een slecht contact geeft, dan ligt de verantwoordelijkheid bij hun,want het is nog altijd hun apparatuur, ge huurt die modem namelijk en ge hebt er een waarborg voor gegeven.

F@RGO

Legacy Member
VOILA,
telenet is langsgeweest, in de historiek zijn veel te veel interrupts of zo, en slecht kontact in connector, dus telenet draait op voor de herstelling,
heb een nieuwe modem, en heel vriendelijk ontvangen geweest door de technieker.
Ik vertelde hem alles, en zei dat die gast absoluut niet de Procedure volgde,
dus dienen David met zijn marketing diplomake of kweet niet wat ,ie kent er de
kl*ten van.(hopelijk leest hij mee, als hij kan lezen natuurlijk)
Hoedanook, mijn probleem is solved, en hij kan gefrusteerd telefoontjes blijven opnemen

bedankt voor de steunbetuigingen van sommigen :)

Black Night

Legacy Member
Daimao zei:
veel sneller is da abo van vdsl nog nie ze (9mbit down/400 up)
+ da telenet ook nog hoger kan maar dit nog niet doet

+ da adsl veel hoger kan maar dit nog niet doet

beide werken gewoon met een gelimiteerde snelheid

BraveHeart

Legacy Member
Och zo dingen gebeuren gewoon overal.

Als ge slim waart lost ge dat anders op.
Ge trekt de boel gewoon uit.
Ge belt ge doet alsof ge de modem hebt opstaan en ge zegt wat er kapot aan is, zij vinden niks, kunnen niet zeggen dat het OK is, want uwe modem ligt uit :rofl:
Ze moeten daar niet veel zever verkopen om gene technieker te sturen want ze hebben geen reden.
Het bolt niet :D

Ik heb dat met veel mensen zo gelapt, gewoon die onozelaars daar slimmer af zijn.
Zij pakken hunne oude motorola rommel, en ge krijgt ne nieuwe modem die betere pings geeft :)
Zo moet ge dat lappen !!!

F@RGO

Legacy Member
nu kreeg ik een mail om een reactie te geven van de service
ik gaf hen een duidelijke brief
met mijn bedenkingen, het uur datum en duur van het gesprek voegde ik toe,
als ze die pipo kunnen achterhalen kan hij nog een dikke sigaar verwachten,
ik hoop dat toch,

;@ braveheart........ gij zij ne sloeber zulle, maar ne slimme,
good idea :)

Th0R

Legacy Member
ik zou die kabel gewoon met wat plakband vast gezet hebbe. vind het niet echt een rede om die mense lastig te valle. maja sommige denke anders en das hun goed recht. ge betaalt immers voor een werkend systeem en niet voor eentje dat bij de minste windvlaag uitvalt.

Daimao

Legacy Member
Black Night zei:
+ da adsl veel hoger kan maar dit nog niet doet

beide werken gewoon met een gelimiteerde snelheid

ge bedoelt vdsl wellicht
en die eurodocsys2 en vdsl kunnen ongeveer evenhoog gaan (52 down en 11 up d8 ik) maar nadeel van vdsl is dade dicht bij de centrale moet zitten

Black Night

Legacy Member
Daimao zei:
ge bedoelt vdsl wellicht
en die eurodocsys2 en vdsl kunnen ongeveer evenhoog gaan (52 down en 11 up d8 ik) maar nadeel van vdsl is dade dicht bij de centrale moet zitten

had het idd op vdsl en zelfs udsl (tot 200 mbps). mijn term adsl was eigenlijk bedoeld om het internet via telefonie aan te kaarten

CyBeRRaT

Legacy Member
ik heb hier thuis al een keer of 4 iemand moeten laten komen (3 keer het bekende voeding probleem, en 1 keer het stekkerke waar hiervan gesprokn wordt)
ik heb altijd vriendelijke mensen gehad en een technieker binnen de twee dagen!!!!!!!!!!!!
da was misschien gewoon een van die nieuwe mensen die denken dat ze het beter weten. wees maar gerust, als ge daar klacht van hebt gedaan, dan gebeurd da geen tweede keer, want dan ligt hij buiten!! ze kunnen met zo'n situaties echt niet lachen op de helpdesk!

F@RGO

Legacy Member
at thor
tja , maar mijn verbinding valt al meer dan een jaar geregeld uit, en onlangs ontdekte ik dat die stekker slechte verbinding maakt, dus mag ik zonder probleem telenet raadplegen, uiteindelijk betaal ik ook al 5 jaar netjes mijn abo.
En als ik al mijn uren moest aanrekenen doordat ik iedere keer de modem moet resetten die beneden in de garage staat dan zouden ze er minder goedkoop vanaf komen. Ik heb nu ook weer geen tijd te veel.
Sluit nu maar de thread, het is opgelost.
Bedankt voor alle reacties :)

Skoebiedoe

Legacy Member
F@RGO u hebt groot gelijk.Moest het bij mij zijn mochten ze dat hier ook komen oplossen.
Heb daar tenslotte ook 12.000 frankskes voor betaald in den tijd.

Bruggeling

Legacy Member
Massa's geld in die tijd voor tn te laten installeren en wa hebben we daar voor gekregen in de plaats nog nen duurdere factuur ja. Nu smijten ze die installatie naar je kop. We zijn geript geweest Skoebiedoe!!!

Skoebiedoe

Legacy Member
Tja,Ik weet het maar we ondergaan het maar gelaten zeker. :(
(maar d'er zijn er inderdaad hier die vergeten dat sommige mensen veel geld hebben betaald en er daar dan ook service voor verwachten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan