Gavin
Legacy Member
zijt ma zeker!
ik ben er niet over te spreken. Ik heb telenet gehad (5jaar gelede geinstalleerd), nu verhuist en opnieuw geinstalleerd met die twee maanden gratis abo.
installdate 5 aug 04, en ze tellen mijn volgende maand al de negende aug...ik heb dus 1 maand gratis gehad, klantenlokkers!!!!
en hunne helpdesk, omfg. als ik 20min muziek wil horen koopk wel ne cd, en mijn telemeter probleem is na 2maand nog ni opgelost!!
GRRRRRRRRRRRRRRrr


ik ben er niet over te spreken. Ik heb telenet gehad (5jaar gelede geinstalleerd), nu verhuist en opnieuw geinstalleerd met die twee maanden gratis abo.
installdate 5 aug 04, en ze tellen mijn volgende maand al de negende aug...ik heb dus 1 maand gratis gehad, klantenlokkers!!!!
en hunne helpdesk, omfg. als ik 20min muziek wil horen koopk wel ne cd, en mijn telemeter probleem is na 2maand nog ni opgelost!!
GRRRRRRRRRRRRRRrr



eergisteren was er een van de twee modems van't school uitgevallen door de voeding van die modem en de volgende dag stonden ze der al mee een nieuw voeding...
Den buysse wou gewoon da wij nie op internet zate (weet ge nie da da s'ochtends wel ging (3-4e lesuur)).
, die zullen ze op het telenet forum toch niet echt minder graag zien 


