F@RGO
Legacy Member
Gisteren belde ik naar de 070 lijn van telenet,met het volgend probleem.
mijn voedingskabel die in mijn modem steekt zit niet echt vast ingeplugd, maw , bij de minste beweging van mijn modem valt de modem uit. Ne zekere Davy die het vertikte om een technieker te sturen hamerde er voortdurend op dat ik de kabel maar niet moest aanraken en dat ik volgens hem geen probleem had dan. Via de kabel ziet hij idd dat mijn verbinding op dat moment ok is, dus bij wijze van vb raak ik ff de modem aan en mijn verbinding valt uit, hij bazelde dat ik dat maar niet moest doen of dat ik misschien het stopcontact uittrok, ik zei dat hem maar es de technieker moest sturen dat hij het zelf kon vaststellen maar dat wilde hij niet doen.
Dus ik zei dat hij mij dus weigerde te helpen, ik vroeg beleefd dat ventje zijn naam, weigerde en zei dat hij de procedure volgde,
is dat de procedure dat telenet volgt ?? Ik ben al een jaar of 4-5 bij telenet en stuurde al vele klanten, en nu dit....
Ben hogerop gegaan en donderdag komt een technieker naar die plug kijken.
Klopt mijn verhaal dan is de dienst gratis, is er niks loos dan betaal ik gewoon, heb daar geen probleem mee, maar ik vind dat telenet ipv continue dure folders in mijn bus te steken maar ééns betere mensen in dienst neemt
kan er ook nog bij vertellen dat dienen Davy één ding heel goed kan,
de mensen aan het lijntje houden zo lang mogelijk, dit gesprek duurde een goeie 10 minuten en dat brengt gewoon veel geld in het laadje van telenet,
bedankt telenet
mijn voedingskabel die in mijn modem steekt zit niet echt vast ingeplugd, maw , bij de minste beweging van mijn modem valt de modem uit. Ne zekere Davy die het vertikte om een technieker te sturen hamerde er voortdurend op dat ik de kabel maar niet moest aanraken en dat ik volgens hem geen probleem had dan. Via de kabel ziet hij idd dat mijn verbinding op dat moment ok is, dus bij wijze van vb raak ik ff de modem aan en mijn verbinding valt uit, hij bazelde dat ik dat maar niet moest doen of dat ik misschien het stopcontact uittrok, ik zei dat hem maar es de technieker moest sturen dat hij het zelf kon vaststellen maar dat wilde hij niet doen.
Dus ik zei dat hij mij dus weigerde te helpen, ik vroeg beleefd dat ventje zijn naam, weigerde en zei dat hij de procedure volgde,
is dat de procedure dat telenet volgt ?? Ik ben al een jaar of 4-5 bij telenet en stuurde al vele klanten, en nu dit....
Ben hogerop gegaan en donderdag komt een technieker naar die plug kijken.
Klopt mijn verhaal dan is de dienst gratis, is er niks loos dan betaal ik gewoon, heb daar geen probleem mee, maar ik vind dat telenet ipv continue dure folders in mijn bus te steken maar ééns betere mensen in dienst neemt
kan er ook nog bij vertellen dat dienen Davy één ding heel goed kan,
de mensen aan het lijntje houden zo lang mogelijk, dit gesprek duurde een goeie 10 minuten en dat brengt gewoon veel geld in het laadje van telenet,
bedankt telenet

eergisteren was er een van de twee modems van't school uitgevallen door de voeding van die modem en de volgende dag stonden ze der al mee een nieuw voeding...


