tgc_9012
Legacy Member
Als ik mijn iPad via wifi verbind met mijn telenet router, valt de verbinding na een kwartier weg. Het wifi symbool is nog te zien maar ik kan geen enkele website meer openen. Ik kan opnieuw surfen door wifi even uit en weer aan te zetten op de iPad.
Nu heb ik op de iPad een statisch IP-adres toegewezen en nu houdt hij het ongeveer een uur vol tot de verbinding terug wegvalt. Hoe kan ik dit oplossen?
Het ligt niet aan de iPad want mijn iPhone vertoont identiek hetzelfde probleem.
EDIT: nu ik eraan denk, regelmatig valt het internet op mijn vaste PC ook uit, tot ik de netwerkkaart uitschakel en terug inschakel. Die pc is met UTP-kabel verboden met dezelfde telenet-router.
Nu heb ik op de iPad een statisch IP-adres toegewezen en nu houdt hij het ongeveer een uur vol tot de verbinding terug wegvalt. Hoe kan ik dit oplossen?
Het ligt niet aan de iPad want mijn iPhone vertoont identiek hetzelfde probleem.
EDIT: nu ik eraan denk, regelmatig valt het internet op mijn vaste PC ook uit, tot ik de netwerkkaart uitschakel en terug inschakel. Die pc is met UTP-kabel verboden met dezelfde telenet-router.
