GEE
Legacy Member
Ze kunnen toch ook zien dat er een downtime is geweest van de modem, je kan ook niet bellen als je modem niet werkt (toch niet met telenet). Ik zet hier altijd mijn ganse zooi uit als ik een dag weg ben of langer (inclusief modem, router enz), iets dat ze niet graag hebben maar soit dat is hun probleem, tenzij ze me gratis elentriek gevenkristofb zei:Het lijkt mij redelijk logisch dat je belt naar Telenet wanneer het probleem zich voordoet, en niet nadat je je modem al herstart hebt en het probleem dus tijdelijk verholpen is?![]()
