SoulBeat
Legacy Member
Ik heb al een vorig topic gepost over hoe mijn internet verslechterd is na de fibernet 40 upgrade.
Nu, vandaag was ik aan het surfen en opeens viel het internet uit
Er was wel nog verbinding met de router (de modem van telenet zelf met ingebouwde wifi)
Ik heb dat al een paar keer gehad sinds mijn 'upgrade' (zou het eerder een downgrade durven noemen) en dacht dat het zoals de andere keren wel weer zou werken in 5 minuten, nadat dit niet het geval was heb ik eens de mac opgestart (die zit via een kabel verbonden aan het internet, mijn pc is draadloos)
Ik wou via de mac de wifi via 'mijn telenet' eens resetten maar ook daar kon ik niet op het internet. Toen ik de telefoon checkte werkte die ook al niet...
Bij de buren (die ook bij telenet zitten) werkte alles we.
Heb dan eens de modem uitgetrokken voor een half minuutje en weer ingestoken.
Maar nu heb ik supertraag internet (en met supertraag bedoel ik niet redelijk maar echt héél TRAAG)
Het duurt soms een halve minuut vooraleer een pagina laad.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of ooit al gehad hebben?
alvast bedankt
Nu, vandaag was ik aan het surfen en opeens viel het internet uit
Er was wel nog verbinding met de router (de modem van telenet zelf met ingebouwde wifi)
Ik heb dat al een paar keer gehad sinds mijn 'upgrade' (zou het eerder een downgrade durven noemen) en dacht dat het zoals de andere keren wel weer zou werken in 5 minuten, nadat dit niet het geval was heb ik eens de mac opgestart (die zit via een kabel verbonden aan het internet, mijn pc is draadloos)
Ik wou via de mac de wifi via 'mijn telenet' eens resetten maar ook daar kon ik niet op het internet. Toen ik de telefoon checkte werkte die ook al niet...
Bij de buren (die ook bij telenet zitten) werkte alles we.
Heb dan eens de modem uitgetrokken voor een half minuutje en weer ingestoken.
Maar nu heb ik supertraag internet (en met supertraag bedoel ik niet redelijk maar echt héél TRAAG)
Het duurt soms een halve minuut vooraleer een pagina laad.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of ooit al gehad hebben?
alvast bedankt

dit was wel grappig 
. Ook al had ik voordien gezegd dat hij sinds de release van Fibernet bleef uitvallen, en niet stabiel werkte, en heb ik blijven zeggen dat ze mijn modem moeten komen vervangen.