Archief - Telenet digitale tv probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EscWash0r

Legacy Member
Hallo

Ik Wilde daarjuist in de instellingen de resolutie verhogen, ik drukte op wijzigen, waarop de digitale tv even laadde, en ik kon terug tv kijken.

1 probleem echter, het scherm toont niets meer, als ik her volume wijzig zie ik het balkje niet en ik geraak niet meer op tv theek of gids of instellingen, gewoon niets meer. We hebben de digi tv al gereboot maar dat hielp niet . Iemand een idee wat dit is?


Sent from my iPod touch using Tapatalk

EscWash0r

Legacy Member
Dan zijn de onze opnames kwijt of niet? Wat een raar probleem


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Infect3d

Legacy Member
EscWash0r zei:
Dan zijn de onze opnames kwijt of niet? Wat een raar probleem


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Dat ligt eraan.
Bij sommige mensen niet en sommigen wel heb ik gelezen.
Bij mijwas er niks kwijt van opnames,zendernummering e.d.

Exit

Legacy Member
settings resetten (BACK + pijl naar rechts) op het toestel
dit reset de resolutie settings (enkel die settings)

een fact reset doet dit NIET
dus fact reset is niet nodig (er zijn een paar types van reset, met verleis van data en zonder)

EscWash0r

Legacy Member
De reset gedaan die hierboven
Werd gesuggereerd, het was verandert maar nog steeds werkt niets..


Sent from my iPod touch using Tapatalk

byter

Legacy Member
Je moet je resolutie terug op 576i zetten voor SCART.
Exit geeft de juiste oplossing. Je moet BACK + pijltje rechts van OK (tegelijk) een aantal seconden blijven indrukken op de HD Digicorder zelf (dus niet de afstandsbediening!).

Als je de resolutie verandert naar iets wat niet 576i is dan krijg je geen menu via SCART.

Exit

Legacy Member
yip, moet gelijktijdig (moet niet lang, gewoon ff gelijktijdig volstaat)
doe dit dagelijks meermaals

EscWash0r

Legacy Member
Back en rechts inhouden hielp ook niet, mijn moeder belde naar Telenet en het was een probleem bij hen uit, ze hebben het dan ook in hun centrum kunnen repareren. Toch bedankt voor alle tips, zal ik zeker bijhouden

Exit

Legacy Member
je hebt dezelfde box terug mee toen je naar telenet center bent geweest?
dan hebben ze wrs daar zelfde gedaan (back+pijltje)

tenzij je een andere (omruil) toestel hebt meegekregen (witte doos)

EscWash0r

Legacy Member
Neenee, allemaal telefonisch gebeurd. Technische fout bij hen (zei m'n moeder die er weinig van kent)

byter

Legacy Member
Exit zei:
je hebt dezelfde box terug mee toen je naar telenet center bent geweest?
dan hebben ze wrs daar zelfde gedaan (back+pijltje)

tenzij je een andere (omruil) toestel hebt meegekregen (witte doos)

De resolutie kan door de klantendienst aangepast worden als de decoder interactief is. Ze zullen dit voor hun gedaan hebben dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan