EscWash0r
Legacy Member
Hallo
Ik Wilde daarjuist in de instellingen de resolutie verhogen, ik drukte op wijzigen, waarop de digitale tv even laadde, en ik kon terug tv kijken.
1 probleem echter, het scherm toont niets meer, als ik her volume wijzig zie ik het balkje niet en ik geraak niet meer op tv theek of gids of instellingen, gewoon niets meer. We hebben de digi tv al gereboot maar dat hielp niet . Iemand een idee wat dit is?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ik Wilde daarjuist in de instellingen de resolutie verhogen, ik drukte op wijzigen, waarop de digitale tv even laadde, en ik kon terug tv kijken.
1 probleem echter, het scherm toont niets meer, als ik her volume wijzig zie ik het balkje niet en ik geraak niet meer op tv theek of gids of instellingen, gewoon niets meer. We hebben de digi tv al gereboot maar dat hielp niet . Iemand een idee wat dit is?
Sent from my iPod touch using Tapatalk