Conqie
Legacy Member
als ge graag uw kaart benut gaat ge toch een ramlatje moete bijstekesk8ing maniak zei:die laadtijden is dan niet zo erg vindde kik
btw dien demo kon ik ook eigenlijk vlot spele een paar happeringskes in het begin maar de volledige versie is meestal iets zwaarder zo kan ik die demo van doom 3 vlot op medium spelen maar de volledige verie kon ik maar vlot spelen op low quality
btw: doom 3 is da een zwaarder systeem dan far cry want doom3 kon ik vlot op low spelen op aanvaardbare kwaliteit en laadtijden
da kost nog juist 44 € ,en desnoods koopt ge Farcry 2de hands
der is echt veel verschil tusse 256 en 512 zelf de laatste word tegewoordig wa krap...
