Archief - syteem HL² en FC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
sk8ing maniak zei:
die laadtijden is dan niet zo erg vindde kik
btw dien demo kon ik ook eigenlijk vlot spele een paar happeringskes in het begin maar de volledige versie is meestal iets zwaarder zo kan ik die demo van doom 3 vlot op medium spelen maar de volledige verie kon ik maar vlot spelen op low quality

btw: doom 3 is da een zwaarder systeem dan far cry want doom3 kon ik vlot op low spelen op aanvaardbare kwaliteit en laadtijden
als ge graag uw kaart benut gaat ge toch een ramlatje moete bijsteke
da kost nog juist 44 € ,en desnoods koopt ge Farcry 2de hands
der is echt veel verschil tusse 256 en 512 zelf de laatste word tegewoordig wa krap...

Osis1984

Legacy Member
donkey_thong zei:
maakt niet uit, de hl² engine is enorm flexibel, daarmee bedoel ik: je kan met een geforce4 ti4200 ook met alles op high spelen, maar daardoor heb je nog niet het echte beeld waarvoor high staat, dat kan je alleen met een x800pro,xt etc. of 6800gt.

idd ik heb nog nooit zo een prachtige engine gezien, er waren veel die vreesden dat dit spel te zwaar zou zijn , maar past zich enorm goed aan aan je systeem! zo heb ik kameraad het zien spelen op een 1.3centrino met Geforce go 420 32mb of zoiet @ 800 * 600 medium... hetgene de engine dan doet is het gewoon op dx 7 zetten

Conqie

Legacy Member
ik draaide het spel ook op redelijk deftige gfx me mijne gf4mx :p
nu draai ik het op het hoogste met 2* AF en 2*AA
hoger heb ik nog nie getest
(wel de demoversie)

spectrious

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik draaide het spel ook op redelijk deftige gfx me mijne gf4mx :p
nu draai ik het op het hoogste met 2* AF en 2*AA
hoger heb ik nog nie getest
(wel de demoversie)
die moetik ook wel es proberen :p

sk8ing maniak

Legacy Member
ok heb hier vandaag in gamemania far cry gekocht heb nog altijd mijn radeon 9000
Dus alle grafische settings staan op low ik start het spel start campaign
Begin te denken aan lange laadtijden en vele happeringen omdat ik niet genoeg ram-geheugen heb
En heb ik een laadtij van maximaal 1 minuut lang
Ingame heeft het per map max.3 schokjes van 1 a 5 sec lang
Dus ik vraag mij af waarom ik nog ram geheugen ga nodig hebben

Conqie

Legacy Member
sk8ing maniak zei:
ok heb hier vandaag in gamemania far cry gekocht heb nog altijd mijn radeon 9000
Dus alle grafische settings staan op low ik start het spel start campaign
Begin te denken aan lange laadtijden en vele happeringen omdat ik niet genoeg ram-geheugen heb
En heb ik een laadtij van maximaal 1 minuut lang
Ingame heeft het per map max.3 schokjes van 1 a 5 sec lang
Dus ik vraag mij af waarom ik nog ram geheugen ga nodig hebben
bij Fc valt het nog goed mee en in het beging lagt het bijna nie maar eenmaal ge in een groter map zit waar meer gebeurt ,gaat da wrss wel wa moeilijker worde tenzij ge het nie erg vind om als ge schiet da het ffkes hapert en dan terug ffkes kunt bewege waarna het weer hapert,bij doom 3 is da btw veel erger vind ik persoonlijk..

sk8ing maniak

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
bij Fc valt het nog goed mee en in het beging lagt het bijna nie maar eenmaal ge in een groter map zit waar meer gebeurt ,gaat da wrss wel wa moeilijker worde tenzij ge het nie erg vind om als ge schiet da het ffkes hapert en dan terug ffkes kunt bewege waarna het weer hapert,bij doom 3 is da btw veel erger vind ik persoonlijk..
Bij doom 3 heb ik toch geen problemen gehad da speelde zeer vlot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan