Archief - syteem HL² en FC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sk8ing maniak

Legacy Member
Ik kan HL² vlot spelen maar wel op minimum kwaliteit ik behaal 66.6fps met die benchmark maar ga ik far cry ook vlot kunne spele???

Welk heeft het hoogste systeem nodig hl² of fc???

eniac

Legacy Member
FC is toch iets zwaarder imho.

edit: ik heb een XP1700+ @ 2GHz, met een Ti4600 en 512MB RAM. Beide games draaien hier tamelijk goed op aanvaardbare kwaliteit.

stormsman

Legacy Member
je zuld fc wel kunne draaien (minimum kwaliteit), maar wel met mommenten dan je onder de 40 fps zit!

sk8ing maniak

Legacy Member
da zal wel denkek juist op het nipperke zijn met mijn grafische kaart

sk8ing maniak

Legacy Member
heb nu een 6600gt avp besteld ga ik da hier vlot mee kunnen spelen

ghostblade

Legacy Member
pff ik speel met m'n domme Geforce FX5600 HL² op high heb wel 2gb ramma kweetniet of dat er veel toe doet

Exit

Legacy Member
hl² zet zicht zelf op dx7, 8 of 9, naargelang wat de kaarten aankunnen/best voor zijn ... op die manier kunt ge op trage kaarten wel op hoge res/kwaliteit spelen maar dan is da beetje bedrog voor de kwaliteit ...

ghostblade

Legacy Member
ja heb ik gezien op screens :) was ook zo bij FC met mijn Geforce 4 mx440 da trok op niet

Da nemesis

Legacy Member
omg, fc kannek op 1024*7en ne klets spele me alles op med, somige dingen op high en hl² kannek amper draaien op 800*600 me alles op med en vanalles op low :cry: .

(alles zonder aa en af, ben ni dom.)
Systeem in sig

sk8ing maniak

Legacy Member
zou het te doen zijn met: p4 2.66 ghz
256mb ddr ram
nu radeon 9000
maandag 6600gt
????
Als da me dit systeem gaat ga ik het morge misschien hale

***ARF***

Legacy Member
als ge diene 6600gt gaat halen breng dan ineens een latteke 256mb ram mee
da kost ni zoveel en da gaat ge serieus voelen
256 is gewoon te weinig

sk8ing maniak

Legacy Member
en ga ik da dan vlot kunne spele ook zonder da latje 256mb want ben blut
alleen nog geld voor far cry

metaphore

Legacy Member
256mb ram is eigelijk echt wel weinig
da ga wle voor porblemen kunne zorgen denk ik zenne ...

TiM007

Legacy Member
voor far cry min 512MB ram nodig,je kan het wel spelen maar die laadtijden zouden redelijk lang duren en vree lage fps, je bent zelfs bij fc beter dat je 1GB ram hebt voor fc toch.

spectrious

Legacy Member
ik heb hier een GF 4 mx 440 en 256 ddr 400 ram, FC draaide hier aan zo'n 40 FPS op minimum (geen reflectie op water enz) Twas wel den demo maar da maakt geen verschil. Tspeelde vlot, maar lange laadtijden (2 minuutjes), dus ik denk wel dat ge het gaat goed kunnen draaien en aanvaaardbaar zelfs, maar lange laadtijden.

sk8ing maniak

Legacy Member
die laadtijden is dan niet zo erg vindde kik
btw dien demo kon ik ook eigenlijk vlot spele een paar happeringskes in het begin maar de volledige versie is meestal iets zwaarder zo kan ik die demo van doom 3 vlot op medium spelen maar de volledige verie kon ik maar vlot spelen op low quality

btw: doom 3 is da een zwaarder systeem dan far cry want doom3 kon ik vlot op low spelen op aanvaardbare kwaliteit en laadtijden

donkey_thong

Legacy Member
ghostblade zei:
pff ik speel met m'n domme Geforce FX5600 HL² op high heb wel 2gb ramma kweetniet of dat er veel toe doet
maakt niet uit, de hl² engine is enorm flexibel, daarmee bedoel ik: je kan met een geforce4 ti4200 ook met alles op high spelen, maar daardoor heb je nog niet het echte beeld waarvoor high staat, dat kan je alleen met een x800pro,xt etc. of 6800gt.

Da nemesis

Legacy Member
donkey_thong zei:
maakt niet uit, de hl² engine is enorm flexibel, daarmee bedoel ik: je kan met een geforce4 ti4200 ook met alles op high spelen, maar daardoor heb je nog niet het echte beeld waarvoor high staat, dat kan je alleen met een x800pro,xt etc. of 6800gt.
Awel, hier dan toch ni, want het draait helemaal ni naar behoren, en cs: source draait begot me alles hoog sueprzalig, schokloos, nooit een schokske
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan