beustel
Legacy Member
Gegroet,
door onbekende redenen wil mijn pc hardwarematig mijn lezers (DVD: Sony DDU 1612 & DVDwriter: Pioneer DVR-105) wel weergeven (bij Apparaatbeheer), maar niet bij Deze computer ...
Er is niets gewijzigd waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan (Foutmelding: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39))
Ik heb reeds gezocht naar drivers, maar helpt niets (voor de Sony vind ik er gewoon geen & Pioneer moet via Medion en dat is nog steeds de laatste updateversie) en heb de pc al eens opgestart zonder lezers & terug met en heb zelfs al die platte kabels van schijf naar mobo verwisseld met die van de harde schijven, en ook dit zonder resultaat ..
Anders gezegd: heb alles naar mijn weten al geprobeerd, en daarmee dat ik nu naar jullie kom met mijn probleem !!
Alvast bedankt ...
ps: Dringend want moet papers op cd zetten
door onbekende redenen wil mijn pc hardwarematig mijn lezers (DVD: Sony DDU 1612 & DVDwriter: Pioneer DVR-105) wel weergeven (bij Apparaatbeheer), maar niet bij Deze computer ...
Er is niets gewijzigd waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan (Foutmelding: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39))
Ik heb reeds gezocht naar drivers, maar helpt niets (voor de Sony vind ik er gewoon geen & Pioneer moet via Medion en dat is nog steeds de laatste updateversie) en heb de pc al eens opgestart zonder lezers & terug met en heb zelfs al die platte kabels van schijf naar mobo verwisseld met die van de harde schijven, en ook dit zonder resultaat ..
Anders gezegd: heb alles naar mijn weten al geprobeerd, en daarmee dat ik nu naar jullie kom met mijn probleem !!
Alvast bedankt ...
ps: Dringend want moet papers op cd zetten
