Archief - stichting nieuwe hardware-site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Struber

Legacy Member
kwil me wel engageren maar kmoet er nog is goe over nadenken ze, want het is wel is dat inspanning vergd.

Sergeant_bob

Legacy Member
allemaal zo lui e :p
tis vakantiezekers daarom moete we er juist aan beginnen
iemand me veel courage :)

guRuh

Legacy Member
ok we zijn zo goed als ready to go :p

tot nu toe in de crew: Pardons (dei dinges), Latro, The Boogy Man, Cool Ice, Davion, Daw-G^, en ik natuurlijk

we zoeken nog casemodder :) of gewoon iemand die gemotiveert met ewa naam op dees forum

laat iets weten ;)

Conqie

Legacy Member
ik zou wel graag mee helpen maar ben nie echt ne casemodder
*kijkt naar premod case* :sad:
ma ik ben wel geintreseerd in newspost/(p)reviews van hardware te schrijven :)

Fr@gsta

Legacy Member
voor zoiets wil ik ook wel tijd vrijmaken, interesseert me wel.
Als ge nog iemand nog hebt voor één of andere post/functie . . . dan zou ik graag meewerken.

vinteg

Legacy Member
guruh, mss nog een id. als we nu eens gewoon iedereen die wil een review laten verzenden, en we stellen iemand aan als tijdelijk eindredacteur, dan kan da lukken. de eindredacteur moet dan gewoon kijken naar de layout van de review etc, en als het goedgekeurd word dan kunnen we hem op de site zetten, desnoods doen we eerst een msn vergadering met enkle crew's

eniac

Legacy Member
Ik raad aan van nog iemand te zoeken die het Nederlands en de stijlregels ervan zeer goed meester is. Ik ga geen namen noemen maar sommigen van diegenen die gaan reviewen kunnen nog geen halve zin schrijven zonder dat daar ernstige schrijffouten in staan. In een review zou dat echt niet professioneel staan.

Niet bedoeld als aanval of flame, gewoon een beleefde aanrader.

vinteg

Legacy Member
eniac zei:
Ik raad aan van nog iemand te zoeken die het Nederlands en de stijlregels ervan zeer goed meester is. Ik ga geen namen noemen maar sommigen van diegenen die gaan reviewen kunnen nog geen halve zin schrijven zonder dat daar ernstige schrijffouten in staan. In een review zou dat echt niet professioneel staan.

Niet bedoeld als aanval of flame, gewoon een beleefde aanrader.
mja da snap ik goed genoeg. maar als ik een newspost plaats controleer ik altijd grondig op fouten. als ik op een forum post ga ik dat niet 20 keer nalezen op fouten hoor

L@TrO

Legacy Member
Alé gij ,ek cen nimant van de krew di fauten tipt hoor :D
Er is wel een verschil in een snelle reply op een forumke en news posten hee ,we zullen wel op de fouten letten :niceone:

edit: me made an acc. opt forum

eniac

Legacy Member
vinteg zei:
mja da snap ik goed genoeg. maar als ik een newspost plaats controleer ik altijd grondig op fouten. als ik op een forum post ga ik dat niet 20 keer nalezen op fouten hoor

Had het niet echt op jou hoor, maar zoals ik al zei: ik ga geen namen noemen. Het was gewoon een punt van opbouwende kritiek en geen persoonlijke aanval.

vinteg

Legacy Member
eniac zei:
Had het niet echt op jou hoor, maar zoals ik al zei: ik ga geen namen noemen. Het was gewoon een punt van opbouwende kritiek en geen persoonlijke aanval.
ja ik weet da ge het ni op mij had, ik reageer er gewoon op. en ge hebt groot gelijk, als er iemand newsposter wil worden moet je goed weten dat fouten etc zeer belangerijk zijn en, liefst zo weinig mogelijk. om de meeste fouten aan te passen(en snel) gebruik ik gewoon word. dan doorlees je het artikel nog is en als je dan nog een woord vindt waar je niet zeker van zij vraag je het is aan papa of neem je woordenboek derbij:D

kutteke

Legacy Member
eniac zei:
Had het niet echt op jou hoor, maar zoals ik al zei: ik ga geen namen noemen. Het was gewoon een punt van opbouwende kritiek en geen persoonlijke aanval.
op mij garanti , das omda ik ier op e forum snel wil typen ne review doek op me gemak znne;) en da checkek na ;)
das gewoon omdat tog leesbaar is op forum en omda et rap moe gaan bij mij alsek me iets anders bezig ben :)
maar ik kan dat zeker hoor jongeman, ik ga ook naar school weet je wel;)

Cool ice

Legacy Member
vinteg zei:
guruh, mss nog een id. als we nu eens gewoon iedereen die wil een review laten verzenden, en we stellen iemand aan als tijdelijk eindredacteur, dan kan da lukken. de eindredacteur moet dan gewoon kijken naar de layout van de review etc, en als het goedgekeurd word dan kunnen we hem op de site zetten, desnoods doen we eerst een msn vergadering met enkle crew's
Super idee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan