Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mja da snap ik goed genoeg. maar als ik een newspost plaats controleer ik altijd grondig op fouten. als ik op een forum post ga ik dat niet 20 keer nalezen op fouten hooreniac zei:Ik raad aan van nog iemand te zoeken die het Nederlands en de stijlregels ervan zeer goed meester is. Ik ga geen namen noemen maar sommigen van diegenen die gaan reviewen kunnen nog geen halve zin schrijven zonder dat daar ernstige schrijffouten in staan. In een review zou dat echt niet professioneel staan.
Niet bedoeld als aanval of flame, gewoon een beleefde aanrader.
vinteg zei:mja da snap ik goed genoeg. maar als ik een newspost plaats controleer ik altijd grondig op fouten. als ik op een forum post ga ik dat niet 20 keer nalezen op fouten hoor
ja ik weet da ge het ni op mij had, ik reageer er gewoon op. en ge hebt groot gelijk, als er iemand newsposter wil worden moet je goed weten dat fouten etc zeer belangerijk zijn en, liefst zo weinig mogelijk. om de meeste fouten aan te passen(en snel) gebruik ik gewoon word. dan doorlees je het artikel nog is en als je dan nog een woord vindt waar je niet zeker van zij vraag je het is aan papa of neem je woordenboek derbijeniac zei:Had het niet echt op jou hoor, maar zoals ik al zei: ik ga geen namen noemen. Het was gewoon een punt van opbouwende kritiek en geen persoonlijke aanval.

op mij garanti , das omda ik ier op e forum snel wil typen ne review doek op me gemak znneeniac zei:Had het niet echt op jou hoor, maar zoals ik al zei: ik ga geen namen noemen. Het was gewoon een punt van opbouwende kritiek en geen persoonlijke aanval.
en da checkek na 


guRuh zei:

Super idee.vinteg zei:guruh, mss nog een id. als we nu eens gewoon iedereen die wil een review laten verzenden, en we stellen iemand aan als tijdelijk eindredacteur, dan kan da lukken. de eindredacteur moet dan gewoon kijken naar de layout van de review etc, en als het goedgekeurd word dan kunnen we hem op de site zetten, desnoods doen we eerst een msn vergadering met enkle crew's