freakware is echt wel apart, die zou ik nemen, ofwel die hardewaren.net/be, ookwel zalig naamke, en blijft vlugger in de hoofd zitten dan allinonesystems of wattet ook was

.
spijtig dak ni kan meedoen, men beperkte tijd zorgt voor redelijk grootte inactiviteit en een beperkte kennis van de laatste nieuwe hardware. Ma kga mij zeker registreren

.
eneuh, met reviews, er komt toch alles in toch? ik bedoel, cases, coolers, printers etc. ni dattet alleen beperkt wordt tot mobo's en proc's enzo.