Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef eens een gewoon antwoord ...lu106pc11 zei:Neen kan niet... wellicht zal je monitor exploderen...
lu106pc11 zei:Neen kan niet... wellicht zal je monitor exploderen...

BraveHeart zei:Nee dat gebeurt niet, koop u een gewone pc voedingstekker, plug die op uwe fe-male connector van de monitorvoedingskabel en ge steekt dat geval in het stopcontact.
Het is ook beter dat het scherm los van de pc stroom krijgt.
Een scherm op een pc hangen is een last, en bij nouw sterke voedingen is dat een overbelast wat die pc moet leveren om alles stabiel te houden.
Steek dus nooit een monitor op uw PSU, vroeger gaf dat geen problemen met stokoude pc's.
Maar nu heeft een voeding in een PC genoeg aan de hardware wat in de pc case zit, daar nog een monitor op aanpluggen laat die voeding 2 keer zo hard zwoegen, en dan zijde rap aan een nieuwe PSU toe.
![]()

Acergeval zei:Voeding merkt niet ofdat er daar een monitor aanhangt of niet. Moet maar eens een voeding open vijzen, en je zal zien dat die 230V gewoon rechtstreeks doorgelust wordt. De voeding hangt enkel met zijn primaire kant aan de 230V, dus de voeding van de pc levert geen spanning aan de monitor
Tom
BraveHeart zei:Ik veis geen voedingen open, er bevat geen stukken waar ik iets kan aan fixen.
Het idee is altijd dat uwe voeding zoveel moet trekken, en dat wordt door veel gezegd die niks van stroom kennen (me inbegrepen) .
). En da geldt dan eigenlijk weer voor 85 procent van't volk op dees forum...rad1cal zei:Als ge ergens nix van kent is't de bedoeling da ge zwijgt en leert tot ge't wel kent, in de plaats van mensen informatie te geven die ge uit uwen duim gezogen hebt.
Da geldt dan naast electronica ook voor Nederlands in uw geval ("nouw", "veis", "er bevat"). En da geldt dan eigenlijk weer voor 85 procent van't volk op dees forum...

