Archief - Ruis op mijn ZM-RS6F+M headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilBork

Legacy Member
Juist zo'n ding gekocht van Zalman aangezien er goeie recensies over waren op het net.

Ik heb constant zo'ne ambetante ruis, en als ik mijn muis beweeg of pcke iets laat opstarten wordt het nog veel harder. Het rare is dat mijn oude headset daar geen problemen mee heeft, niks ruis dus. Mijn moederbord is een Abit NF7, en zelfs met drivers nog eens te installeren geen verbetering.

Ook probeer ik uit te vissen waar ik welke jacks op moet aansluiten want zwarte jack is centre, lichtgrijs is front en donker grijs is rear.. Nu heb ik al wa gezocht op google en blijkbaar is daar een bug ofzo waardoor ge rear en centre moet omwisselen maar ik weet eigenlijk nog altijd niet precies welke jacks op welke connectors moeten.
Ik hoor eigenlijk ook niet echt veel meer surround dan mijn vroeger setje...


ik ben ni echt tevreden met mijne aankoop, precies weggesmeten geld :sad:

Mahatma

Legacy Member
EvilBork zei:
Juist zo'n ding gekocht van Zalman aangezien er goeie recensies over waren op het net.

Ik heb constant zo'ne ambetante ruis, en als ik mijn muis beweeg of pcke iets laat opstarten wordt het nog veel harder. Het rare is dat mijn oude headset daar geen problemen mee heeft, niks ruis dus. Mijn moederbord is een Abit NF7, en zelfs met drivers nog eens te installeren geen verbetering.

Ook probeer ik uit te vissen waar ik welke jacks op moet aansluiten want zwarte jack is centre, lichtgrijs is front en donker grijs is rear.. Nu heb ik al wa gezocht op google en blijkbaar is daar een bug ofzo waardoor ge rear en centre moet omwisselen maar ik weet eigenlijk nog altijd niet precies welke jacks op welke connectors moeten.
Ik hoor eigenlijk ook niet echt veel meer surround dan mijn vroeger setje...


ik ben ni echt tevreden met mijne aankoop, precies weggesmeten geld :sad:


Ik zou de nforce drivers eens updaten, gewoon ff naar googlen.
Ik ben content van mijn Zalman, en die surround, tja, 90 % vant pc-geluid is nog altij stereo eh, bij dvd's die bvb dolby digital ondersteunen hoor ik vast en zeker surround hoor (bvb helikopter).

Godzilla*Akira

Legacy Member
bij mij is er enkel geruis als er niets aant spelen is, dus alsk naar muziek luister of filmpje aant kijken is alles perfect, enkel geruis als er dus niets opstaat en enkel wanneer ik mijn muis beweeg. voor de rest ben ik echt tevreden over mijne zalman.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan