EvilBork
Legacy Member
Juist zo'n ding gekocht van Zalman aangezien er goeie recensies over waren op het net.
Ik heb constant zo'ne ambetante ruis, en als ik mijn muis beweeg of pcke iets laat opstarten wordt het nog veel harder. Het rare is dat mijn oude headset daar geen problemen mee heeft, niks ruis dus. Mijn moederbord is een Abit NF7, en zelfs met drivers nog eens te installeren geen verbetering.
Ook probeer ik uit te vissen waar ik welke jacks op moet aansluiten want zwarte jack is centre, lichtgrijs is front en donker grijs is rear.. Nu heb ik al wa gezocht op google en blijkbaar is daar een bug ofzo waardoor ge rear en centre moet omwisselen maar ik weet eigenlijk nog altijd niet precies welke jacks op welke connectors moeten.
Ik hoor eigenlijk ook niet echt veel meer surround dan mijn vroeger setje...
ik ben ni echt tevreden met mijne aankoop, precies weggesmeten geld
ad:
Ik heb constant zo'ne ambetante ruis, en als ik mijn muis beweeg of pcke iets laat opstarten wordt het nog veel harder. Het rare is dat mijn oude headset daar geen problemen mee heeft, niks ruis dus. Mijn moederbord is een Abit NF7, en zelfs met drivers nog eens te installeren geen verbetering.
Ook probeer ik uit te vissen waar ik welke jacks op moet aansluiten want zwarte jack is centre, lichtgrijs is front en donker grijs is rear.. Nu heb ik al wa gezocht op google en blijkbaar is daar een bug ofzo waardoor ge rear en centre moet omwisselen maar ik weet eigenlijk nog altijd niet precies welke jacks op welke connectors moeten.
Ik hoor eigenlijk ook niet echt veel meer surround dan mijn vroeger setje...
ik ben ni echt tevreden met mijne aankoop, precies weggesmeten geld
ad: