Ikzelf ga binnekort zelf ook voor 2*512 gaan,
corsair of
MDT gaan het zijn denk ik.

. Gewoon valueram, omdat ik toch ni echt ferm oc. Da kan da wel aan dan

, zoals u? En persoonlijk denk ik, dat als ge over dual channel beschikt beter zo'n pakske koopt. Het nadeel is natuurlijk, als je later meer dan 1gb mem zal nodig hebben, dat je van die zal moeten afgeraken. Maar het voordeel is dat je van nu tot en met je te laag zit met 1gb ram(wat toch nogwel even kan duren) in dual channel zit, wat een pak sneller is dan gewoon 1 latje van 1gb.
mvg