mensen mensen, wa zitten jullie die kerel allemaal wijs te maken.
Als ge naar zijn uitleg kunt zien, gaat hij NIET overclocken maw het moet al geen duur latje zijn. Dan weten we nog niet welke ram hij nodig heeft DDR/DDR2/SDRAM?
Btw nog 1 latje van 512mb is meer dan voldoende, je hoeft geen 1gig latje er extra in te steken. 1GB ram is meer dan voldoende dezen tijd voor de meeste zaken voor nen gewone mens. Meer dan 1GB is overkill.
Zie welk latje je moet hebben DDR? koop u een 512mb, dan nog een kleine vraag, heb je amd64?? Zo neen, dan kan je eender welk latje kopen van 512mb ram in normaalste geval. Zo ja, dan moet je specifieke ram kopen.