Alé vooruit, als jullie zeggen dat dat beter is dan de R9800pro (wat op zich al een ownage kaart is) dan is da probably zo...En als het (6600GT) echt rond de 200€ kost dan zal ik het zeker overwegen om het te kopen!
De PCI-versie, da past toch hopelijk in een AMD 64 mobo (de s939 of zoiets

)?
Wow, je hebt al nen (vré goeie) halve PC voor maar 669€! Nu nog een DVD-RW en een scherm erbij en ge zijt er! Als je het natuurlijk zelf in elkaar kunt steken...