Archief - ram geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpion007

Legacy Member
6600gt is ook dx9.0 , die pwnt 9800pro op alle vlakke en is gelijk of iets beter dan 9800xt. Leer er mee leve , tis zo

enig enadeel : em is neig moeilijk verkrijgbaar , bijna nerges te vinde opt moment (de agp versie toch nie , de pci versie is wel goe verkrijgbaar)

Me Boss You Not

Legacy Member
scorpion007 zei:
6600gt is ook dx9.0 , die pwnt 9800pro op alle vlakke en is gelijk of iets beter dan 9800xt. Leer er mee leve , tis zo

enig enadeel : em is neig moeilijk verkrijgbaar , bijna nerges te vinde opt moment (de agp versie toch nie , de pci versie is wel goe verkrijgbaar)
Alé vooruit, als jullie zeggen dat dat beter is dan de R9800pro (wat op zich al een ownage kaart is) dan is da probably zo...En als het (6600GT) echt rond de 200€ kost dan zal ik het zeker overwegen om het te kopen!
De PCI-versie, da past toch hopelijk in een AMD 64 mobo (de s939 of zoiets :unsure: )?

2$t0n3d2k!|l zei:
GF 6600GT [+- 220euro]
Corsair Value Series 512MB DDR400 [92euro]
MSI K8N Neo2 Platinum WIFI s939 [138euro]
AMD Athlon64 3200+ s939 [219euro]

totaal = 669euro
Wow, je hebt al nen (vré goeie) halve PC voor maar 669€! Nu nog een DVD-RW en een scherm erbij en ge zijt er! Als je het natuurlijk zelf in elkaar kunt steken...

Ov3rid3r

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
Alé vooruit, als jullie zeggen dat dat beter is dan de R9800pro (wat op zich al een ownage kaart is) dan is da probably zo...En als het (6600GT) echt rond de 200€ kost dan zal ik het zeker overwegen om het te kopen!
De PCI-versie, da past toch hopelijk in een AMD 64 mobo (de s939 of zoiets :unsure: )?


Wow, je hebt al nen (vré goeie) halve PC voor maar 669€! Nu nog een DVD-RW en een scherm erbij en ge zijt er! Als je het natuurlijk zelf in elkaar kunt steken...


tis mss ne upgrade van pc en ik moet geen nieuwe pc hebbe, lees mijn thread mss is tegoei

cherouke

Legacy Member
oxYda zei:
maar die 6800LE is een foto van de rev 1 :s

Heu waar slaat dit op? :unsure:

De 6800LE is betere koop dan 6600GT volgens mij, alhoewel die 6600GT ook zeer goei kaart is. Maar ik persoonlijk zou de 6800LE nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan