Archief - ram geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ov3rid3r

Legacy Member
ik wil binnekort mijn pc upgrade, maar mijn moederbord is alleen goed voor sdram. wat zou nu het beste zijn als ik 1gb sdram der insteek of da ik der 512 mb ddr ram insteek? en een nieuw moederbord natuurlijk
thx

str0ntj3

Legacy Member
1Gb RAM steken (2*512 ddr400)

over u moederbord, dan moete waarschijnlijk al een nieuwe processor kopen
laat ons zeggen een A64 3000+ ofzo met een MSI of ASUS moboke (NF4)

zal rond de 400€ gaan liggen denk ik.

Ov3rid3r

Legacy Member
kwou mij ne A64 3000+ of hoger zette en ne radeon 9800 pro en kwou gewoon wete of ik beter een nieuwe mobo koop en der ddr ram op zet.
str0ntj3 wilt ge zegge da voor die 1gb ddr en een mobo en die procesor ma rond de 400 euro gaat ligge?

2s2k

Legacy Member
GF 6600GT [+- 220euro]
Corsair Value Series 512MB DDR400 [92euro]
MSI K8N Neo2 Platinum WIFI s939 [138euro]
AMD Athlon64 3200+ s939 [219euro]

totaal = 669euro

Ov3rid3r

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
GF 6600GT [+- 220euro]
Corsair Value Series 512MB DDR400 [92euro]
MSI K8N Neo2 Platinum WIFI s939 [138euro]
AMD Athlon64 3200+ s939 [219euro]

totaal = 669euro


welke winkel is dat?

2s2k

Legacy Member
kweet nie, maar die shop is wel ewa duur en ze hebben geen s939 3200+

2s2k

Legacy Member
toch nie, het mobo in uw winkel kost 149 en bij hofline 138euro

ze hebben geen s939 3200+ of geen 6600gt dus de rest kunnen we nie vergelijken :)

cherouke

Legacy Member
Koop u een 6800LE bij forcom voor 215 euro.
Zelfde core als 6800gt, enkel trager ram geheugen 128mb ddr1 700mhz ipv 256mb ddr3 1000mhz. Ook zijn er maar 8 pixel pipelines, maar met wat geluk kun je er enkele activeren en heb je een 6800non ultra of beter.

Me Boss You Not

Legacy Member
2$t0n3d2k!|l zei:
www.hofline.com

de GF6600GT is zelfde prijs als R9800pro maar dan ferm beter

ze is wel moeilijk te verkrijgen :x
Een GeForce dat beter is dan een Radeon!??! :wtf: Yeah right and I'm the Queen of England... :ironic:

Nvidia zuigt!!! Koopt u nen X800(XT).

Snakie

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
Een GeForce dat beter is dan een Radeon!??! :wtf: Yeah right and I'm the Queen of England... :ironic:

Nvidia zuigt!!! Koopt u nen X800(XT).

*zucht* gast lees eens wat meer & kruipt uit uw fanboycavehol
De 6600GT is nieuwer, beter en bevat recentere technologie dan de 9800Pro & ze kosten toch ongeveer evenveel
Jij springt hier ineens van een budget van 220 ongeveer (6600GT, 9800Pro) naar 450 a 550 (X800(XT))

Me Boss You Not

Legacy Member
En dan? Als ge kwaliteit wil moede dokken!!!
Btw, speel eens HL² met een R9800 en dan met een GF6600 en zeg mij dan welke van de 2 de beste is!
R9800 is een directx 9 kaart, GF6600...weet ik niet? (directx 8.1 mss?)

Th0R

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
En dan? Als ge kwaliteit wil moede dokken!!!
Btw, speel eens HL² met een R9800 en dan met een GF6600 en zeg mij dan welke van de 2 de beste is!
R9800 is een directx 9 kaart, GF6600...weet ik niet? (directx 8.1 mss?)
:wtf:

Snakie

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
En dan? Als ge kwaliteit wil moede dokken!!!
Btw, speel eens HL² met een R9800 en dan met een GF6600 en zeg mij dan welke van de 2 de beste is!
R9800 is een directx 9 kaart, GF6600...weet ik niet? (directx 8.1 mss?)

Grote rotsblok voor uw grot zekers? :ironic:

Dus een 9800Pro of een 6600GT is brol ofzo want je "dokt" niet genoeg eh ...
Of is het alleen de 6600GT dat brol is en de 9800Pro niet?

Moderator plz :help: voordat Me Boss You Not de thread nog meer bevuilt met nog meer onzin

@Ov3rid3r: Als uw budget geen high-end gfx toelaat zou ik gaan voor een GF 6600GT alhoewel het verschil miniem is met de 9800Pro is ze er toch

De 6600GT is recenter dus zal je er prolly "iets" meer van krijgen later tov de 9800Pro

kleed

Legacy Member
Me Boss You Not zei:
En dan? Als ge kwaliteit wil moede dokken!!!
Btw, speel eens HL² met een R9800 en dan met een GF6600 en zeg mij dan welke van de 2 de beste is!
R9800 is een directx 9 kaart, GF6600...weet ik niet? (directx 8.1 mss?)

ma wtf, zijt gij verward met een fx5600 ofzo idioot?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan