keZzar
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een vraag i.v.m. een eigenaardig defect.
Wanneer ik mijn computer opstart, dan draaien de fans van mijn voeding niet.
Toch begint hij op te starten en draaien mijn fans en graka.
Wanneer hij bij het windows laadbalk scherm zit, toont hij opeens niets meer.
Dus ik krijg nooit mijn bureaublad te zien (ik kan gerust 10 uur in veilige modus bezig zijn).
Tijdens dit proces blijft mijn voeding zijn fans niet draaien (maar alles draait wel)
Nu ik dacht het ligt aan de voeding, ik zet mijn broer zijn oude pc op mijn kamer sluit alles aan en ondervindt juist hetzelfde probleem. Deze keer krijg ik wel geen "no signal" op mijn scherm na het windows laad venster, maar gewoon de mouse pointer die stuck staat centraal op het scherm.
Ik heb dus geen idee aan wat dit kan liggen, kan het aan mijn stopcontact zelf liggen (heb nochtands in 2 verschillende stopcontacten op mijn kamer beide defecten meegemaakt). Nochtands werkt mijn tv, xbox, ... nog perfect in hetzelfde stopcontact en zitten deze al +- 4-5 jaar in hetzelfde stopcontact
Bedankt indien iemand een idee heeft,
Dieter
PS: Ik ga vanavond eens stopcontact controleren met een volt meter
En indien jullie denken dat het de voeding toch is, haal ik één uit een oude pc.
Ik heb een vraag i.v.m. een eigenaardig defect.
Wanneer ik mijn computer opstart, dan draaien de fans van mijn voeding niet.
Toch begint hij op te starten en draaien mijn fans en graka.
Wanneer hij bij het windows laadbalk scherm zit, toont hij opeens niets meer.
Dus ik krijg nooit mijn bureaublad te zien (ik kan gerust 10 uur in veilige modus bezig zijn).
Tijdens dit proces blijft mijn voeding zijn fans niet draaien (maar alles draait wel)
Nu ik dacht het ligt aan de voeding, ik zet mijn broer zijn oude pc op mijn kamer sluit alles aan en ondervindt juist hetzelfde probleem. Deze keer krijg ik wel geen "no signal" op mijn scherm na het windows laad venster, maar gewoon de mouse pointer die stuck staat centraal op het scherm.
Ik heb dus geen idee aan wat dit kan liggen, kan het aan mijn stopcontact zelf liggen (heb nochtands in 2 verschillende stopcontacten op mijn kamer beide defecten meegemaakt). Nochtands werkt mijn tv, xbox, ... nog perfect in hetzelfde stopcontact en zitten deze al +- 4-5 jaar in hetzelfde stopcontact

Bedankt indien iemand een idee heeft,
Dieter
PS: Ik ga vanavond eens stopcontact controleren met een volt meter
En indien jullie denken dat het de voeding toch is, haal ik één uit een oude pc.