KO
Legacy Member
Ik heb hier nen x800Pro
Nu blijkt dit beestje ne goede overklokker want, velen zeggen dat het hun niet glukt is hem aan 520/560 (XT PE snelheden) stabiel te laten draaien en mijne maakt hier weinig problemen over.
Maar, als ik hem nu met Atitool zowel core of de mem maar 1 of 2 mhz verder overklok valt hij tijdens het gamen uit.
Is het gevaarlijk om hem zo dicht bij z'n limiet te laten draaien ?
Nu blijkt dit beestje ne goede overklokker want, velen zeggen dat het hun niet glukt is hem aan 520/560 (XT PE snelheden) stabiel te laten draaien en mijne maakt hier weinig problemen over.
Maar, als ik hem nu met Atitool zowel core of de mem maar 1 of 2 mhz verder overklok valt hij tijdens het gamen uit.
Is het gevaarlijk om hem zo dicht bij z'n limiet te laten draaien ?

