Archief - [Q]-19" CRT van den aldi...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Densimeter

Legacy Member
Ook 19"CRT van november 2002, en da heeft zijn dienste altijd goe bewezen. Nooit probs mee gehad.

Creeping Death

Legacy Member
Ik heb er ook ene, en ik ben wreed content van.
der is één nadeel aan en da zult ge wel ondervinde als ge 'em mee naar lans moet sleure :)

CyBe®-DuDe

Legacy Member
Ik heb zelf zo'n pc van een jaar of 2-3 geleden hier staan en ik moet zeggen dat ik daar tevreden over ben. Misschien zijn ze niet de van de snelsten in de benchmarks maar ze zijn zeker degelijk en voor die prijs bijna onklopbaar denk ik. Enige minpunt van toen was het geluid dat echt op niks trok maar daar is blijkbaar aan gewerkt. Een ander minpunt dat ik heb ervaren, naast het geluid, was de DVD-speler die na enige tijd de geest gaf maar dat probleem was heel snel opgelost door gratis vervanging.

Ik moet wel zeggen dat er in de nieuwste versie van de pc een dubieuze graka steekt. k'had van die geforce 6610 xl nog nooit gehoord en na enig zoekwerk is gebleken dat er inderdaad nog geen prestaties van bekend zijn en dat weerhoudt mij van aankoop. Net zoals het feit dat er slechts 512 mb ram insteekt, maar dat kan verholpen worden door er snel een latje van 512 bij te steken.

Over die schermen ben ik wel tevreden. Ik heb hier een 17" flatscreen staan en die werkt heel goed, nog geen probleem gehad en ze zijn heel helder en scherp, zelfrde voor de 19" CRT geen flikkering, heel helder en scherp beeld. Die 19" houdt het toch al 2 a 3 jaar uit zonder problemen. De 17" flatscreen staat hier nog niet zo lang dus hoe lang die het gaat uitzingen weet ik niet.

Forza

Legacy Member
Is da een groot verschil dat da flatscreen is of niet ? En hoe lang gank moete gewenne om van mijne 15" 'visbokaal' gewoon te geraken aan dien 19" :p

flov007

Legacy Member
MangleR zei:
keb hier ook een 15" tft van medion van den aldi, is toch al jaartje of twee oud, en wertk nog PERFECT (y)
TFT is ook wel iets anders dan CRT hé kerel :)

Forza zei:
Is da een groot verschil dat da flatscreen is of niet ? En hoe lang gank moete gewenne om van mijne 15" 'visbokaal' gewoon te geraken aan dien 19" :p
ge gaat zegge: how, wa is da voor een gigantisch beest (hoera :woohoo: )
en als ge dan uwe bokaal na 2 weke terug ziet: was die mier zo klein... ik dacht toch da da groter was ze :wtf:

:unsure:

Forza

Legacy Member
woooooow :love::love::love:

Tis dus echt wel heerlijk, en men oge doen pak minder zeer as bij dien kleine vuilen daewoo:p

Hoop dak van dit scherm lang kan genieten :D

Mee

Legacy Member
computer xp zei:
En kon jij dan vroeger voor de 100Hz tv's naar tv kijken? Ik draag nu wel serieus wat geslepen plastic op men neus (lees als -5.5 en -6) meschien doet dat er iets toe?

Ik heb -6.5 en -9 en ben nog maar 16 :(.
Damn you 386-scherm!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan