Ik heb zelf zo'n pc van een jaar of 2-3 geleden hier staan en ik moet zeggen dat ik daar tevreden over ben. Misschien zijn ze niet de van de snelsten in de benchmarks maar ze zijn zeker degelijk en voor die prijs bijna onklopbaar denk ik. Enige minpunt van toen was het geluid dat echt op niks trok maar daar is blijkbaar aan gewerkt. Een ander minpunt dat ik heb ervaren, naast het geluid, was de DVD-speler die na enige tijd de geest gaf maar dat probleem was heel snel opgelost door gratis vervanging.
Ik moet wel zeggen dat er in de nieuwste versie van de pc een dubieuze graka steekt. k'had van die geforce 6610 xl nog nooit gehoord en na enig zoekwerk is gebleken dat er inderdaad nog geen prestaties van bekend zijn en dat weerhoudt mij van aankoop. Net zoals het feit dat er slechts 512 mb ram insteekt, maar dat kan verholpen worden door er snel een latje van 512 bij te steken.
Over die schermen ben ik wel tevreden. Ik heb hier een 17" flatscreen staan en die werkt heel goed, nog geen probleem gehad en ze zijn heel helder en scherp, zelfrde voor de 19" CRT geen flikkering, heel helder en scherp beeld. Die 19" houdt het toch al 2 a 3 jaar uit zonder problemen. De 17" flatscreen staat hier nog niet zo lang dus hoe lang die het gaat uitzingen weet ik niet.