1337Sai
Legacy Member
Heeft iemand een id of dat goeie schermen zijn of niet?
Volgende week zijn ze der terug.
Nu dus mijn vraag of iemand hier al zo eentje gekocht heeft, en of hij dan natuurlijk tevreden is daarover of niet? ze kosten echt heel weinig geld, dus daarvoor moete het niet laten.
Iemand had ik horen zeggen dat ze @ 1600*1200 zouden flikkeren, maar op de site zelf staat 75 Hz, kan me dus niet voorstellen dat dat flikkert?
Thx in advance,
Greetz,
Sai
Volgende week zijn ze der terug.
Nu dus mijn vraag of iemand hier al zo eentje gekocht heeft, en of hij dan natuurlijk tevreden is daarover of niet? ze kosten echt heel weinig geld, dus daarvoor moete het niet laten.

Iemand had ik horen zeggen dat ze @ 1600*1200 zouden flikkeren, maar op de site zelf staat 75 Hz, kan me dus niet voorstellen dat dat flikkert?
Thx in advance,
Greetz,
Sai




