DeFlup
Legacy Member
heb overlaatst nieuwe grafische kaart gekocht, Leadtek 6800GT, werkt goed. Maar nu merk ik dat als ik sommige films afspeel op mijn tv scherm, die in fullscreen buiten het bereik van mijn tv openen, zodanig dat de winamp controls etc verdwijnen. En in de settings van nvidia zie 'k niet direct een menu waar je de panning kan aanpassen (alleen de positie). Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Note:
't is niet alleen in winamp, bsplayer heeft hetzelfde probleem
Edit:
als 'k screenshot pak van heel mn scherm, dus bureaublad + video zie'k de film en de winamp controls wel volledig
Note:
't is niet alleen in winamp, bsplayer heeft hetzelfde probleem
Edit:
als 'k screenshot pak van heel mn scherm, dus bureaublad + video zie'k de film en de winamp controls wel volledig
. Ik zou zeggen knoeit eens serieus met alle beschikbare settings , zo heb ik het in den tijd gevonden . trial and error