Archief - problemen met panning op 6800GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeFlup

Legacy Member
heb overlaatst nieuwe grafische kaart gekocht, Leadtek 6800GT, werkt goed. Maar nu merk ik dat als ik sommige films afspeel op mijn tv scherm, die in fullscreen buiten het bereik van mijn tv openen, zodanig dat de winamp controls etc verdwijnen. En in de settings van nvidia zie 'k niet direct een menu waar je de panning kan aanpassen (alleen de positie). Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Note:
't is niet alleen in winamp, bsplayer heeft hetzelfde probleem

Edit:
als 'k screenshot pak van heel mn scherm, dus bureaublad + video zie'k de film en de winamp controls wel volledig

BadN

Legacy Member
idd, resolutie van uw 2e scherm zal wel op 1024*768 staan (dit moet 800*600 zijn voor meeste TVs).

xpr·k

Legacy Member
DeFlup zei:
heb overlaatst nieuwe grafische kaart gekocht, Leadtek 6800GT, werkt goed. Maar nu merk ik dat als ik sommige films afspeel op mijn tv scherm, die in fullscreen buiten het bereik van mijn tv openen, zodanig dat de winamp controls etc verdwijnen. En in de settings van nvidia zie 'k niet direct een menu waar je de panning kan aanpassen (alleen de positie). Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Note:
't is niet alleen in winamp, bsplayer heeft hetzelfde probleem

Edit:
als 'k screenshot pak van heel mn scherm, dus bureaublad + video zie'k de film en de winamp controls wel volledig


men god kheb da ooit ook gehad , maar kan me echt nie herinneren hoe ik da gefixed heb :s . Ik zou zeggen knoeit eens serieus met alle beschikbare settings , zo heb ik het in den tijd gevonden . trial and error

DeFlup

Legacy Member
heb uiteindelijk dan een menuke gevonden waar ge de grootte van het beeld op uw tv kunt aanpassen. MAar van zodra ik die film terug open, staan die settings weer terug en valt er weer een stuk van het beeld weg.

CubeCuyp

Legacy Member
hmmmmz met mijne 9600 werkt da perfect... ruile? :p

neej ff ontopic: tv resulutie is 640 x 480 normaal dacht k? dat al geprobeerd?

DeFlup

Legacy Member
of 'k de resolutie nu aanpas of niet, maakt geen verschil uit :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan