Cyberkid
Legacy Member
Tijdens het spelen krijg ik na enkele minuten vaak een blauw scherm
met wa zever op en den meestal ne soort file waar em een fout ingevonden heeft dikwijls is da ati3xxx.dll of toch een ati file. 'k heb de driver van m'n graka (ati 9000
) al paar keer opnieuw gedownload maar steeds hetzelfde probleem 'k heb da bij vele games (behalve bij cs
) iemand die weet hoe da zou kunnen komen ?
Systeemkast Aopen Midi Tower QF50A Black 300W with Air Duct 1.1
Voeding Aopen 300W
Moederbord ASUS K7S5A
Processor(s) AMD Athlon XP 2000+
Geheugen 512MB DDR
Videokaart(en) Hercules ATI Radeon 9000 SE
Monitor(en) Iiyama ProLite E3805 Flat 15"
met wa zever op en den meestal ne soort file waar em een fout ingevonden heeft dikwijls is da ati3xxx.dll of toch een ati file. 'k heb de driver van m'n graka (ati 9000
) al paar keer opnieuw gedownload maar steeds hetzelfde probleem 'k heb da bij vele games (behalve bij cs
) iemand die weet hoe da zou kunnen komen ?Systeemkast Aopen Midi Tower QF50A Black 300W with Air Duct 1.1
Voeding Aopen 300W
Moederbord ASUS K7S5A
Processor(s) AMD Athlon XP 2000+
Geheugen 512MB DDR
Videokaart(en) Hercules ATI Radeon 9000 SE
Monitor(en) Iiyama ProLite E3805 Flat 15"
ad:
zou da aan mijne cd van xp kunnen liggen ? want soms geeft hij eens een foutje bij het installen 