Archief - probleem met het spelen van games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyberkid

Legacy Member
Tijdens het spelen krijg ik na enkele minuten vaak een blauw scherm :confused: met wa zever op en den meestal ne soort file waar em een fout ingevonden heeft dikwijls is da ati3xxx.dll of toch een ati file. 'k heb de driver van m'n graka (ati 9000 :help: ) al paar keer opnieuw gedownload maar steeds hetzelfde probleem 'k heb da bij vele games (behalve bij cs :angry: ) iemand die weet hoe da zou kunnen komen ?

Systeemkast Aopen Midi Tower QF50A Black 300W with Air Duct 1.1
Voeding Aopen 300W
Moederbord ASUS K7S5A
Processor(s) AMD Athlon XP 2000+
Geheugen 512MB DDR
Videokaart(en) Hercules ATI Radeon 9000 SE
Monitor(en) Iiyama ProLite E3805 Flat 15"

str0ntj3

Legacy Member
check eens of VPU Recover uit staat.
in bureaublad instellingen, bij de tab "instellingen", dan op "geavanceerd" klikken
daarna de tab "VPU Recover" zoeken en die instelling uitvinken.
als ge die tab "VPU Recover" niet hebt, dan moet je ff die nieuwste ATi drivers instaleren (Catalyst 4.12 zonder CCC)

Killertux

Legacy Member
Ik heb compleet hetzelfde probleem maar dan met een Nvidia GeForce FX 5700
Weet je raad voor mij ook Strontje?

str0ntj3

Legacy Member
nieuwste drivers geinstaleerd? (66.93 zijn de beste)
kzen nie echt vertrouwd met de geforce fx reeks, dus ge zult da moeten vragen aan iemand met ervaring.

str0ntj3

Legacy Member
grote fout in u harde schijf
ntfs.sys , das een soort indeling van u harde schijf zoals ge FAT hebt.
Ik denk dat een format het enigste is wa ge kunt doen.

Cyberkid

Legacy Member
:sad:
bah :( zou da aan mijne cd van xp kunnen liggen ? want soms geeft hij eens een foutje bij het installen :( wel als dat de enigste oplossing is zal het wel moeten thx voor de hulp strontje :)

str0ntj3

Legacy Member
das zeker een van de fouten
mss is iemand zoeken die hem ook heeft liggen en die kopieren ofzo?
kan zijn dat dan de fouten zeker gedaan zijn.

Cyberkid

Legacy Member
k m'n neef heeft er ook een liggen :) zal er dan eens achter rijden nu al backups aan't nemen

Cyberkid

Legacy Member
ok da lukt dus nie meer :confused: :confused:
als'k da geformateerd heb begint hij met de setup bestanden te kopieren (zo nog met de blauwscherm) dan op 24% ofzo krijg ik weer die fout van die ntfs.sys de harde schijf is volledig geformateerd en toch geeft em die fout :confused: :confused:

str0ntj3

Legacy Member
meende da? omg!
euh... jah kzout eigenlijk begot nie wete,
maar formateer nog is
en ipv NFTS drive te maken kunde normaal een FAT schijf maken.
dus probeerd is FAT schijfje... da moet ergens lukke.

Cyberkid

Legacy Member
draait xp wel op fat ?
[edit]
als'k fat maak krijg 'k bij het kopieren van de files een blauw scherm zonder filenaam op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan