Pronage
Legacy Member
Hoi 
ik zit al een tijdje met een probleem en ik begin er nu genoeg van te krijgen.
eerst kon ik MW2 altijd normaal spelen. maar sinds freezed die onder het spelen voor een paar sec. en gaat die daarna weer verder. ook vliegt soms het spel omlaag word mijn scherm zwart en dan schiet die weer terug. dit heb ik ook bij meerdere spellen laatste tijd.
Dit is mijn setup:
Moederbord : ASUS P67 Sabretooth
Processor: Intel i5 2500k
Geheugen: 8 GB Geil Black Dragon
Grafische kaart: ASUS EAH4890
Geluidskaart: Asus Xonar
Ik gok dat het probleem zich bevind bij mijn grafische kaart. maar ik wou het even zeker weten voordat ik een nieuwe bestel. of zou dit ergens anders aan kunnen liggen?
Alvast bedankt !
mvg , een noob

ik zit al een tijdje met een probleem en ik begin er nu genoeg van te krijgen.
eerst kon ik MW2 altijd normaal spelen. maar sinds freezed die onder het spelen voor een paar sec. en gaat die daarna weer verder. ook vliegt soms het spel omlaag word mijn scherm zwart en dan schiet die weer terug. dit heb ik ook bij meerdere spellen laatste tijd.
Dit is mijn setup:
Moederbord : ASUS P67 Sabretooth
Processor: Intel i5 2500k
Geheugen: 8 GB Geil Black Dragon
Grafische kaart: ASUS EAH4890
Geluidskaart: Asus Xonar
Ik gok dat het probleem zich bevind bij mijn grafische kaart. maar ik wou het even zeker weten voordat ik een nieuwe bestel. of zou dit ergens anders aan kunnen liggen?
Alvast bedankt !
mvg , een noob
