Archief - Probleem met gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pronage

Legacy Member
Hoi :)

ik zit al een tijdje met een probleem en ik begin er nu genoeg van te krijgen.
eerst kon ik MW2 altijd normaal spelen. maar sinds freezed die onder het spelen voor een paar sec. en gaat die daarna weer verder. ook vliegt soms het spel omlaag word mijn scherm zwart en dan schiet die weer terug. dit heb ik ook bij meerdere spellen laatste tijd.

Dit is mijn setup:

Moederbord : ASUS P67 Sabretooth
Processor: Intel i5 2500k
Geheugen: 8 GB Geil Black Dragon
Grafische kaart: ASUS EAH4890
Geluidskaart: Asus Xonar

Ik gok dat het probleem zich bevind bij mijn grafische kaart. maar ik wou het even zeker weten voordat ik een nieuwe bestel. of zou dit ergens anders aan kunnen liggen?

Alvast bedankt !

mvg , een noob:P

TrsH

Legacy Member
niet gezegd dat dit perse aan uw GFX ligt.

kunnen ook de drivers zijn => mss eens updaten, of als je sedert kort ge-update hebt eens terug naar de oude gaan.
maken dat je de oude drivers er volledig uitsmijt, ik doe dit met driver sweeper.

pc stofvrij maken, mss krijgt kaart/cpu te warm door een teveel aan stof. check eens je temps.

gechecked op virussen, mallware, spyware?
al windows eens opnieuw geinstalleerd?

is je CPU overklokt?

Pronage

Legacy Member
Windows heb ik al keer opnieuw geinstalleerd ja maar dit loste het probleem niet op!
Drivers zijn up to date en ik maak de pc wekelijks vrij van stof. ik heb Asus smartdoc op mijn pc en de kaart word onder geen gevallen te warm zelfs niet als ik hem overclock.

ik zal eens proberen naar oudere drivers terug te gaan. Zou het miss helpen om mijn schijven geheel leeg te maken en vervolgens alles opnieuw te installeren? zoja hoe kan ik dit het beste doen.

Nee mij CPU draait op de standaard snelheid. heb wel een andere koeler voor betere koeling.

Aap

Legacy Member
Heb je dit probleem bij quasi elk spel? Indien niet; MW2 opwaarderen. (ik heb echter geen flauw idee wat MW2 is)

Sapermun

Legacy Member
Aap zei:
Heb je dit probleem bij quasi elk spel? Indien niet; MW2 opwaarderen. (ik heb echter geen flauw idee wat MW2 is)

Modern warfare 2 veronderstel ik. Een first person shooter dus.

Aap

Legacy Member
Sapermun zei:
Modern warfare 2 veronderstel ik. Een first person shooter dus.

Ach zo. Merci om dit te vertellen, ik ben niet echt op de hoogte van die dingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan