Archief - probleem bij installatie NEC 3500A

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jezeke

Legacy Member
kben juist deze dvd-writer gaan kopen, ik heb die in de plaats van ne andere cd-writer gestoken, jumper goed gezet, maar als ik windows heb gestart, geraak ik niemeer op internet, die dvd-writer leest ook geen dvds in verkenner, da blijft gewoon hangen

op ide1 zit alleen een HD, op ide2 zit ne cd-writer op master en die dvd-writer op slave, alletwee mijn ide kabels zijn 80 aders

ook als ik die dvd-writer op master zet en alleen aan ide2 hang, zonder die cd-writer dus, gaat mene internet nog nie, als ik dan in windows die dvd-writer disable in apparaatbeheer en de pc reboot, dan werkt mene internet terug wel

weet er iemand hoe da komt?


moederbord is abit nf7-s als ge da moet weten :)

Rikkie

Legacy Member
Jezeke zei:
kben juist deze dvd-writer gaan kopen, ik heb die in de plaats van ne andere cd-writer gestoken, jumper goed gezet, maar als ik windows heb gestart, geraak ik niemeer op internet, die dvd-writer leest ook geen dvds in verkenner, da blijft gewoon hangen

op ide1 zit alleen een HD, op ide2 zit ne cd-writer op master en die dvd-writer op slave, alletwee mijn ide kabels zijn 80 aders

ook als ik die dvd-writer op master zet en alleen aan ide2 hang, zonder die cd-writer dus, gaat mene internet nog nie, als ik dan in windows die dvd-writer disable in apparaatbeheer en de pc reboot, dan werkt mene internet terug wel

weet er iemand hoe da komt?


moederbord is abit nf7-s als ge da moet weten :)

Redelijk freaky???

normaal zou dat toch niks mé internet te maken mogen hebben hé! Ik heb pas dezelfde gekocht en er gewoon ingestoken en het gaf geen probleem. (allé hij brand cd'kes wel max. aan 32 i.p.v. 48 zoals door de fabrikant opgegeven)

dees ga ik eens volgen, want ik zou wel eens graag weten aan wat dat ligt.

Greetz, RIkkie

Jezeke

Legacy Member
mijne icq verbindt in het begin nog wel als ik windows opstart ze, maar als alle programmas in windows geladen zijn, dan werkt mene internet ineens niemeer

Jezeke

Legacy Member
kben hem nu is in nen andere pc gaan steken, daar werkt hij wel, dan heb ik hem terug bij ons ingestoken, nu werkt hem ook, maar daarjuist stak ik ne dvd in en toen bleef hij weer hangen, op die andere pc kon die wel dvds lezen, kzal verder wel zien, tis al goe da hij werkt

Coop

Legacy Member
Het probleem zou ik niet direkt kunnnen localiseren, maar je hebt wel een uitstekende keuze gemaakt met het kopen van die NEC3500A, ikzelf heb hem ook en ben uitermate content.
Zie wel dat je het booktype op DVD-rom zet, zodat jou gebrande films op elke DVD speler afspeelt.

Hier lees je er meer over : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/968016

En dat hij de beste is voor de beste prijs lees je hier (voor de twijfelaars onder ons) : http://www.tweakers.net/nieuws/34894
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan