Jezeke
Legacy Member
kben juist deze dvd-writer gaan kopen, ik heb die in de plaats van ne andere cd-writer gestoken, jumper goed gezet, maar als ik windows heb gestart, geraak ik niemeer op internet, die dvd-writer leest ook geen dvds in verkenner, da blijft gewoon hangen
op ide1 zit alleen een HD, op ide2 zit ne cd-writer op master en die dvd-writer op slave, alletwee mijn ide kabels zijn 80 aders
ook als ik die dvd-writer op master zet en alleen aan ide2 hang, zonder die cd-writer dus, gaat mene internet nog nie, als ik dan in windows die dvd-writer disable in apparaatbeheer en de pc reboot, dan werkt mene internet terug wel
weet er iemand hoe da komt?
moederbord is abit nf7-s als ge da moet weten
op ide1 zit alleen een HD, op ide2 zit ne cd-writer op master en die dvd-writer op slave, alletwee mijn ide kabels zijn 80 aders
ook als ik die dvd-writer op master zet en alleen aan ide2 hang, zonder die cd-writer dus, gaat mene internet nog nie, als ik dan in windows die dvd-writer disable in apparaatbeheer en de pc reboot, dan werkt mene internet terug wel
weet er iemand hoe da komt?
moederbord is abit nf7-s als ge da moet weten
