Ik ga eerlijk zijn: ik ben ook niet voor samsung, zoals algemeen bekend hier, maar ik vind toch ook dat je het design niet over het hoofd mag zien. Het is jammer, maar panasonic hun Tv's zijn nog altijd niet de mooiste van de klas ... De VT30 komt al dichter in de buurt vind ik, maar design is nu eenmaal persoonlijke smaak.
De samsungs vind ik ook heel mooi. Spijtig van de overvloed aan plastic.