Archief - PCI Express x8 Geforce 6800 GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

troid

Legacy Member
computer xp zei:
Ge kunt zo blijven wachten he :D Er zal altijd wel iets nieuws komen op korte tijd.

kopen en weer verkopen doe ik, mits een beetje te investeren is men pc constant up to date.

Idd zenk nu ok me bezig :)

Celcius

Legacy Member
het stom probleem is gewoon dat belgie een te klein land is.. en daarmee ook niet genoeg afneemt van de fabrikanten om voorrang te krijgen. maw wij zullen altijd laatst bediend worden. Duitsland heeft alle borden gekregen die ook voor belgie bestemd waren.... Z...W...A...K... met zo'n dingen kan ik niet overweg.

die engelse site heeft de kaarten op stock en hier in belgie zijn er gewoon geen te vinden.

effe iets anders. waarom nemen jullie allemaal het asus A8N SLI mobo?? en geen ander merk zoals gigabyte of msi?

grtz

troid

Legacy Member
Celcius zei:
het stom probleem is gewoon dat belgie een te klein land is.. en daarmee ook niet genoeg afneemt van de fabrikanten om voorrang te krijgen. maw wij zullen altijd laatst bediend worden. Duitsland heeft alle borden gekregen die ook voor belgie bestemd waren.... Z...W...A...K... met zo'n dingen kan ik niet overweg.

die engelse site heeft de kaarten op stock en hier in belgie zijn er gewoon geen te vinden.

effe iets anders. waarom nemen jullie allemaal het asus A8N SLI mobo?? en geen ander merk zoals gigabyte of msi?

grtz

ASUS A8N SLI komt het beste uit de tests en is een pak goedkoper als een msi diamond. En van die gigabyte is de release date nog niet echt gekend

El ByToS

Legacy Member
schumi2003 zei:
ik wacht wel tot maart als de nex gen PCIe kaarten komen :)


nu is er bijna geen verschil tussen PCIe en AGP, maar verwacht wordt dat ze van die native bridge en extra latency's af zijn en dat dan pas de echte PICe kracht nar boven zal komen en dan sla ik toe ^^

gij zijt al aant toeslaan van augustus :sleep:

Tweek

Legacy Member
metreox zei:
ASUS A8N SLI komt het beste uit de tests en is een pak goedkoper als een msi diamond. En van die gigabyte is de release date nog niet echt gekend

ik heb voorlopig nog geen test gezien van ze alle drie bijeen
als ge dien wel hebt post dan plz

maja wel een feit dien msi kost over de 200 euro
dan asus is nog het goedkoopste die van gigabyte waren ook redelijk duur dachtek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan