Dripke
Legacy Member
Iedereen nen hallo.
Ik kem dus de laatsten nieuwen Medion. Ik begin echt wel pist te komen. Ik ga ook verklaren da het dikken bucht is. Elk spel dat ik opstart reboot hij. Bijna elk spel. DTM race driver 2, Chronicles of riddick, ....
Weet iemand of dit aan driver ligt, of aan hardware? En hoe kan ik dit oplossen?
Dank bij voorbaat. Ik BEN PIST!!
Ik kem dus de laatsten nieuwen Medion. Ik begin echt wel pist te komen. Ik ga ook verklaren da het dikken bucht is. Elk spel dat ik opstart reboot hij. Bijna elk spel. DTM race driver 2, Chronicles of riddick, ....
Weet iemand of dit aan driver ligt, of aan hardware? En hoe kan ik dit oplossen?
Dank bij voorbaat. Ik BEN PIST!!

, in totaal 12 ventilateurs
. Desnoods brekek alle rekorts met nen ijscooler op -4°C 